#Logowanie Rejestracja
zmiana mostu w124
  • 0 głosów - średnia: 0


24-01-2015, 19:16 #1
12michal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:21 Liczba wątków:3 Dołączył:04.01.2015 Skąd:SBE Auto:E300 TD T-model 94' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

24-01-2015, 20:30 #2
tRawski
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:157 Liczba wątków:2 Dołączył:16.03.2013 Skąd:PR1 Auto:280TE 93'
To nie lepiej juz zalozyc most z 300d automat w sedanie?
Tam jest 2.88 o ile sie nie myle.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2015, 20:30 przez tRawski.

24-01-2015, 20:51 #3
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Raczej nie podejdzie mos z W210 bo w210 ma inaczej rozwiązany układ ABS Oczko Chyba ze początkowo było z czujnikiem w moście.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

24-01-2015, 21:16 #4
12michal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:21 Liczba wątków:3 Dołączył:04.01.2015 Skąd:SBE Auto:E300 TD T-model 94' Reputacja: 0
(24-01-2015, 20:51)Truskawek napisał(a):  Chyba ze początkowo było z czujnikiem w moście.

Taką właśnie informację gdzieś znalazłem dlatego pytam, co do 124 też nie łatwo znaleźć most z asd i abs z tego co patrzyłem... Od okularów już tego jest dużo więcej stąd pytanie Oczko

24-01-2015, 21:17 #5
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
z ABS łatwo ale o ASD już trudniej Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

24-01-2015, 21:23 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Masz most z ASD to i taki musisz szukać. Nie wiem czy w okularach było ASD.

24-01-2015, 21:54 #7
12michal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:21 Liczba wątków:3 Dołączył:04.01.2015 Skąd:SBE Auto:E300 TD T-model 94' Reputacja: 0
myślałem że jak jest taki trójkąt od kontroli trakcji jak w w124 to rozwiązanie podobne jest, przynajmniej tak miałem w swoim w210 2,9 w tygodniu jeszcze sobie porównam oba mosty bo jeszcze jeden okular w domu został... Będziemy próbować no chyba że się jeszcze co innego wymyśli Oczko

24-01-2015, 22:17 #8
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Jakaś blokada zapewne była, ale tutaj trójkąt odpowiada za ASR

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

25-01-2015, 13:17 #9
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:227 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
W W210, nie było dyfrów z czujnikiem ABS ani ASD (jeden wyjątek 300 diesel wersja na USA).
Sygnał dla ABS jest brany z wieńców na półosiach, a zamiast ASD był ETS.
Prędzej szukaj dyfra od W202 bo większość modeli do 1996r miała dyfry z czujnikiem, kwestia tylko dobrania odpowiedniego przełożenia.

25-01-2015, 14:16 #10
12michal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:21 Liczba wątków:3 Dołączył:04.01.2015 Skąd:SBE Auto:E300 TD T-model 94' Reputacja: 0
dzięki bardzo za informację, jak by się komuś w oczy rzucił most pasujący do 124 to wklejcie tu linka, będę wdzięczny Usmiech








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości