#Logowanie Rejestracja
Zaworki ogrzewania
  • 0 głosów - średnia: 0


28-07-2015, 21:05 #1
miras285
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:444 Liczba wątków:17 Dołączył:19.06.2015 Skąd:BI Auto: 300CE-24 90' Reputacja: 2

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.


"...Give me fuel, give me fire ,give me which i desire ."

Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-08-2015, 11:18 przez darul. Powód edycji: Wątek wydzielony z GIEŁDY

30-07-2015, 22:07 #2
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 792 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Podobną operację wykonałem jak miras i śmiga. Używane to też nigdy nie wiadomo w jakim stanie zakupisz. Spróbować zawsze warto.

31-07-2015, 14:59 #3
szalyk
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:5 Dołączył:09.01.2015 Skąd:RDE Auto:230CE 90' Reputacja: 0
A jak rozbieraliscie to ustrojstwo to czysciliście tylko tą część górną czyli to co się odkręciło z 6 srubek, czy może w dole też coś jest do wyczyszczenia ?

Ja już dwa razy czyscilem i mi dalej daje gorącem z nawiewów Smutek

31-07-2015, 15:01 #4
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 792 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
to może Ci cewka nie ciągnąć tłoczka. jak masz gładką powierzchnię tłoczka to nie ma opcji przy sprawnym układzie elktromagnetycznym, że tłoczek nie idzie..

31-07-2015, 20:48 #5
miras285
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:444 Liczba wątków:17 Dołączył:19.06.2015 Skąd:BI Auto: 300CE-24 90' Reputacja: 2
Sprawdzałeś sprawność cewek ?


"...Give me fuel, give me fire ,give me which i desire ."


31-07-2015, 23:23 #6
szalyk
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:5 Dołączył:09.01.2015 Skąd:RDE Auto:230CE 90' Reputacja: 0
Tzn w jako sposób się to sprawdza?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

01-08-2015, 09:15 #7
miras285
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:444 Liczba wątków:17 Dołączył:19.06.2015 Skąd:BI Auto: 300CE-24 90' Reputacja: 2
(31-07-2015, 23:23)szalyk napisał(a):  Tzn w jako sposób się to sprawdza?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Najprostszy sposób to wykręcić cewki z obudowy , połączyć wtyczkę  położyć  na wierzchu , przekręcić zapłon regulować pokrętłem i obserwować czy jeśli pokrętło jest na czerwonym polu to cewka "wciągnie" ten "grzybek" a potem w pozycji" zimne" grzybek wróci do pierwotnej pozycji - wysunie się . Jeśli podczas kręcenia pokrętłami grzybek rusza się znaczy że cewka jest ok.
Można też multimetrem sprawdzić czy cewka stawia wymagany opór , ale nie znam szczegółów jak to uczynić . To dla mnie wyższy level Usmiech


"...Give me fuel, give me fire ,give me which i desire ."


01-08-2015, 13:15 #8
szalyk
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:5 Dołączył:09.01.2015 Skąd:RDE Auto:230CE 90' Reputacja: 0
A no to w taki sposób sprawdzaliśmy z kolegą, i niby grzybki się wysuwały. Więc naprawde niewiem w czym rzecz. Najlepiej spróbować zamontować jakieś drugie zawory na próbe i zobaczyć czy śmigają

01-08-2015, 20:49 #9
miras285
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:444 Liczba wątków:17 Dołączył:19.06.2015 Skąd:BI Auto: 300CE-24 90' Reputacja: 2
Skoro cewki działają , to nie wiem czy jest sens wywalać 100 pln na używane zaworki . Sprawdź czy wszystkie uszczelki są ok , czy nie ma nalotu na tych trzpieniach od stożków . Jeśli cewki działają i uszczelki trzymają to wg. mnie wszystko powinno hulać.


"...Give me fuel, give me fire ,give me which i desire ."


08-08-2015, 10:10 #10
szalyk
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:41 Liczba wątków:5 Dołączył:09.01.2015 Skąd:RDE Auto:230CE 90' Reputacja: 0
No kupiłem za 45zł przełożyłem i uj dalej gorąc.. już niewiem co poczyniać.
Po weekendzie podjade do jakiegos elektronika niech zobaczy może coś poradzi








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości