#Logowanie Rejestracja
Zasilanie sondy lambda M104 3.2
  • 0 głosów - średnia: 0


25-12-2017, 21:05 #1
klisza
Administrator
Status: Offline Liczba postów:1 817 Liczba wątków:65 Dołączył:30.03.2013 Skąd:DW Auto:E320T Reputacja: 13

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

27-12-2017, 11:14 #2
klisza
Administrator
Status: Offline Liczba postów:1 817 Liczba wątków:65 Dołączył:30.03.2013 Skąd:DW Auto:E320T Reputacja: 13
Dobra, zasilanie jednak jest. Wychodzi na to, że sonda padła, zamawiam nową.

29-12-2017, 18:04 #3
klisza
Administrator
Status: Offline Liczba postów:1 817 Liczba wątków:65 Dołączył:30.03.2013 Skąd:DW Auto:E320T Reputacja: 13
Człowiek się całe życie uczy i tak to jest jak zamiast praktyki z multimetrem optymalizuje się kompilator C# Oczko chociaż i tak zgłupiałem.

1) wtyczka od zasilania była zaśniedziała, wyczyściłem to.
2) zrobiłem sobie błyskacz błędów z diody, wypluło tylko dwa błędy - 9 (obwód grzałki sondy) i 11 (napięcie grzałki sondy). Skasowałem i po jeździe testowej nie powróciły
3) zmierzyłem jeszcze raz wtyczki miernikiem i oporność na grzałce jest, sonda średnio 0.45V czyli prawidłowo.

I teraz się zastanawiam, czy sterownik miał w pamięci błędy i odciął sondę oraz używał średnich danych czy czyszczenie wystarczyło i to uruchomiło grzałkę. Ważne, że działa i nie czuć benzyny w spalinach.
 Podziękowali: Biały








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości