#Logowanie Rejestracja
Zapach benzyny w kabinie
  • 0 głosów - średnia: 0


17-12-2014, 16:07 #1
Rostfrei
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:62 Liczba wątków:6 Dołączył:06.12.2014 Skąd:DJ Auto:300 CE 91´ Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

[Obrazek: show.php?file=062801-1463377610.gif]Rostfreier Eisenschwein

[Obrazek: WP_20141216_005.jpg]

17-12-2014, 16:15 #2
Dejw
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:918 Liczba wątków:29 Dołączył:07.02.2014 Skąd:GA Auto:230CE 89' Reputacja: 8
Antena to drobiazg. Zobacz, czy silniczek pracuje, bo może wystarczy wymienić sam bat. W razie draki do 200PLN spokojnie kupisz już oryginalną używkę.
Szyba oryginalna 1200PLN -z tego, co pamiętam. Możesz szukać zamiennika. Gorzej z tylną.
Hamulce- rzecz eksploatacyjna.
Nierówne obroty i zapach paliwka może być spowodowany dziurawym kaloszem od ke-jeta. Ale nie zaszkodzi sprawdzić też aparat zaplonowy, świece i przewody WN.
Co do spalania, to ogarnij najpierw obroty. Potem znajdź fachowca, który będzie w stanie podłączyć się do kompa i zdiagnozować problem.
Dla porównania mój CE230 z ASB pali po mieście 12l i więcej. Regulowany był, sonda lambda wymieniona i tyle chciał nie chciał łyka. Twój będzie palił na pewno więcej od mojego 2,3 Usmiech To nie polo, przyjacielu Usmiech
Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-12-2014, 16:23 przez Dejw.

17-12-2014, 16:43 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Do niczego się nie podłączy ten fachowiec. Trzeba by zajrzeć po ke-jeta co tam cieknie. Może tylko filtr węglowy pod błotnikiem będzie do wymiany. Może któryś wtrysk leje i paliwo zostaje w kolektorze.

17-12-2014, 17:20 #4
Dejw
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:918 Liczba wątków:29 Dołączył:07.02.2014 Skąd:GA Auto:230CE 89' Reputacja: 8
Ja mam u siebie fachowca ze sprzętem diagnostycznym, ale tym nie mniej dużo można sprawdzić samemu. Biały ma rację. Może lecieć wtrysk, ale to akurat możesz sprawdzić na świecach. Z tym, że ja bym proponował najpierw zajrzeć do aparatu zapłonowego, sprawdzić iskry na świecach, a dopiero potem wykręcać wtryski.
No i ten ke-jet nieszczęsny musisz wymacać. Jak się okaże, że masz mokrego kalosza, to na bank jest popękany i trzeba go wymienić. U mnie miałem właśnie ten problem z zapachem paliwa i obrotami.

17-12-2014, 20:57 #5
sq1dnj
Honorowy Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:489 Liczba wątków:23 Dołączył:25.02.2013 Skąd:ZGY Auto:W203 C200 KOMP 00' Reputacja: 2
Może coś się przyda Tobie przy diagnozie tego KE-Jetronic:


:kufel: :kufel:
Później gadam głupoty

17-12-2014, 21:42 #6
Rostfrei
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:62 Liczba wątków:6 Dołączył:06.12.2014 Skąd:DJ Auto:300 CE 91´ Reputacja: 0
Mysle tez ze to wtryski. Ogolnie to chodzi o ten silnik. Zaraz podskocze na CPN i zrobie foty tam gdzie jest mokro.
[Obrazek: WP_20141217_001.jpg]

[Obrazek: show.php?file=062801-1463377610.gif]Rostfreier Eisenschwein

[Obrazek: WP_20141216_005.jpg]

17-12-2014, 22:04 #7
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Wszystko wszystkim, ale co ma zużycie oleju do spalania idąc tym tropem polecam magnetyzery paliwa i powietrza Oczko

Chodź olej który ma 29 tysiecy to zarzynanie panewek, pierścieni i wałków ale nie moja sprawa, stara szkoła mówi ze olej ma tylko smarować.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

17-12-2014, 22:17 #8
Rostfrei
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:62 Liczba wątków:6 Dołączył:06.12.2014 Skąd:DJ Auto:300 CE 91´ Reputacja: 0
(17-12-2014, 22:04)Truskawek napisał(a):  Wszystko wszystkim, ale co ma zużycie oleju do spalania idąc tym tropem polecam magnetyzery paliwa i powietrza Oczko

Chodź olej który ma 29 tysiecy to zarzynanie panewek, pierścieni i wałków ale nie moja sprawa, stara szkoła mówi ze olej ma tylko smarować.

Jak juz mowa o oleju, to jaki najlepiej tam lac? Niestety nie widze tam zadnej karteczki. W Scheckheft nie jest dokladniej opisane...

[Obrazek: show.php?file=062801-1463377610.gif]Rostfreier Eisenschwein

[Obrazek: WP_20141216_005.jpg]

17-12-2014, 22:21 #9
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Zrób mu przede wszystkim pakiet startowy:
- olej, jakiś półsyntetyk - może być Fuchs, Motul
- filtr powietrza i oleju,
- 6 świec np. NGK V-line,
- przewody WN - beru,
- kopułka + palec - beru,
- jeśli potrzeba - termostat wahler lub vernet.

17-12-2014, 22:24 #10
Rostfrei
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:62 Liczba wątków:6 Dołączył:06.12.2014 Skąd:DJ Auto:300 CE 91´ Reputacja: 0
(17-12-2014, 22:21)darul napisał(a):  Zrób mu przede wszystkim pakiet startowy:
- olej, jakiś półsyntetyk - może być Fuchs, Motul
- filtr powietrza i oleju,
- 6 świec np. NGK V-line,
- przewody WN - beru,
- kopułka + palec - beru,
- jeśli potrzeba - termostat wahler lub vernet.

Musze wszystko szukac na Allegro czy jest jakis jeden Sklep?

[Obrazek: show.php?file=062801-1463377610.gif]Rostfreier Eisenschwein

[Obrazek: WP_20141216_005.jpg]








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości