#Logowanie Rejestracja
Zaciski hamulcowe i pobliskie sprawy
  • 0 głosów - średnia: 0


26-03-2014, 00:37 #1
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

26-03-2014, 00:48 #2
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Ja tam wciskam smar miedziowy, ale nie ten w sprayu tylko z tubki.
W zacisku tylko prowadnice się smaruje, resztę czyścisz przy wymianie klocków lub jakiejś naprawie.

26-03-2014, 00:56 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A miejsca styku klocków z zaciskiem?

26-03-2014, 01:00 #4
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Można, ale tam i tak woda wypłucze, ważne by klocek przesuwał się. Czasem tanie podróby nie pasują lub bardzo ciasno siedzą i trzeba trochę klocek podszlifować. Musi się przesuwać.

26-03-2014, 01:10 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
No to właśnie chyba będę musiał zrobić, bo nie zawsze mi odbija klocek po wymianie i piszczy, a prowadnice wszystkie były rozruszane.

kompressor Pokaż post
26-03-2014, 01:14 #6
kompressor
 
Ja pryskam smarem ceramicznym, nie czepia się brud i nic się nie zapieka bo ceramiczny ma wysoką odporność na temperaturę.

26-03-2014, 19:11 #7
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
miedzianym albo ceramicznym

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości