Wysoka temperatura płynu chłodniczego.
16-03-2017, 23:59
#2
Na początek sprawdź czy termostat się otwiera jak należy, czy auto przy obecnej pogodzie trzyma temperaturę (lekko ponad kreską 80 stopni, optymalnie mniej-więcej na górnym brzuszku cyfry 8 na wskaźniku). Kolejna kwestia to czystość chłodnicy na zewnątrz (między żeberkami) jak i w środku (jak był jeżdżony na wodzie to może wystąpić zakamienienie). Masz klimatyzację?
Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
17-03-2017, 10:02
#4
18-03-2017, 09:02
#5
sprawdź płyn chłodniczy czy wygląda normalnie- kolor i gęstość
29-07-2018, 16:59
#6
Cześć, a u mnie takie cuda się dzieją raz na kilka tygodni, podam w 2 przykładach:
1. przejechałem 15 km z prędkością 70 km/h temperatura książkowa, później zwalniam do 15 km/h jadę tak przed 1 minutę temperatura rośnie jak szalona, wjeżdżam na drogę z bruku i w sekundę temperatura spada z 115 stopni do 85 stopni.
2. przejechałem 100 km z prędkością 90-140 km/h temperatura ok w pewnym momencie temperatura rośnie do 110 stopni, po kilku minutach wraca do normy, prędkość ciągle taka sama.
Wiecie w czym może leżeć problem ? dodam że czasami zapala się sama z siebie kontrolka rezerwy paliwa i gaśnie za jakiś czas.
Czy to walnięta lewa sekcja zegarów, czy może czujnik temperatury coś świruję ? bo nie wierze że w sekundę można zbić temperaturę o 30 stopni.
Chłodnica nowa, jak sprawdzałem w upały to silnik normalnie zbijał temperaturę wiatrak się włączał i wiatraki klimy też go wspomagały.
1. przejechałem 15 km z prędkością 70 km/h temperatura książkowa, później zwalniam do 15 km/h jadę tak przed 1 minutę temperatura rośnie jak szalona, wjeżdżam na drogę z bruku i w sekundę temperatura spada z 115 stopni do 85 stopni.
2. przejechałem 100 km z prędkością 90-140 km/h temperatura ok w pewnym momencie temperatura rośnie do 110 stopni, po kilku minutach wraca do normy, prędkość ciągle taka sama.
Wiecie w czym może leżeć problem ? dodam że czasami zapala się sama z siebie kontrolka rezerwy paliwa i gaśnie za jakiś czas.
Czy to walnięta lewa sekcja zegarów, czy może czujnik temperatury coś świruję ? bo nie wierze że w sekundę można zbić temperaturę o 30 stopni.
Chłodnica nowa, jak sprawdzałem w upały to silnik normalnie zbijał temperaturę wiatrak się włączał i wiatraki klimy też go wspomagały.
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości