#Logowanie Rejestracja
Wysoka temperatura płynu chłodniczego.
  • 0 głosów - średnia: 0


16-03-2017, 23:38 #1
patryk9305
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:4 Liczba wątków:2 Dołączył:17.06.2015 Skąd:LKS Auto:300CE 87' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

16-03-2017, 23:59 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Na początek sprawdź czy termostat się otwiera jak należy, czy auto przy obecnej pogodzie trzyma temperaturę (lekko ponad kreską 80 stopni, optymalnie mniej-więcej na górnym brzuszku cyfry 8 na wskaźniku). Kolejna kwestia to czystość chłodnicy na zewnątrz (między żeberkami) jak i w środku (jak był jeżdżony na wodzie to może wystąpić zakamienienie). Masz klimatyzację?

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

17-03-2017, 00:07 #3
Marcin124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:310 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
obstawiam termostat

17-03-2017, 10:02 #4
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:861 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
W żadnym silniku taka temperatura nie jest normalna.
U mnie też łapało dużo za dużo. Żeby mieć spokojną głowę wymienione wszystko łącznie z chłodnicą i teraz jest tak
[Obrazek: iqzDeBft.jpg]
Jednak warto zacząć od termostatu, to podstawa.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]
Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2017, 10:03 przez CICHY525.

18-03-2017, 09:02 #5
Morterg
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:321 Liczba wątków:8 Dołączył:02.07.2016 Skąd:BHA Auto:E320 95' Reputacja: 0
sprawdź płyn chłodniczy czy wygląda normalnie- kolor i gęstość

29-07-2018, 16:59 #6
Bartek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:86 Liczba wątków:3 Dołączył:28.01.2017 Skąd:NOS Auto:Kombi E250D 95' Reputacja: 0
Cześć, a u mnie takie cuda się dzieją raz na kilka tygodni, podam w 2 przykładach:
1. przejechałem 15 km z prędkością 70 km/h temperatura książkowa, później zwalniam do 15 km/h jadę tak przed 1 minutę temperatura rośnie jak szalona, wjeżdżam na drogę z bruku i w sekundę temperatura spada z 115 stopni do 85 stopni.
2. przejechałem 100 km z prędkością 90-140 km/h temperatura ok w pewnym momencie temperatura rośnie do 110 stopni, po kilku minutach wraca do normy, prędkość ciągle taka sama.
Wiecie w czym może leżeć problem ? dodam że czasami zapala się sama z siebie kontrolka rezerwy paliwa i gaśnie za jakiś czas.
Czy to walnięta lewa sekcja zegarów, czy może czujnik temperatury coś świruję ? bo nie wierze że w sekundę można zbić temperaturę o 30 stopni.
Chłodnica nowa, jak sprawdzałem w upały to silnik normalnie zbijał temperaturę wiatrak się włączał i wiatraki klimy też go wspomagały.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości