#Logowanie Rejestracja
wymiary chłodnic w dieslach SWAP
  • 0 głosów - średnia: 0


26-10-2013, 19:38 #1
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2013, 19:38 przez arek.

Chang Pokaż post
26-10-2013, 20:04 #2
Chang
 
Do OM605 powinna być taka chłodnica (w przybliżeniu): 532 X 490 X 40 mm

Zarówno automat i manual.

26-10-2013, 20:48 #3
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
530x374x42 u mnie siedzi taka i jest problem z wysokością bo musiałbym dolne wąsy odciąć i wspawać z innego w124

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

Chang Pokaż post
26-10-2013, 21:05 #4
Chang
 
Czyli masz niższą chłodnicę, z tego co wiem, to na pewno były niższe w silnikach benzynowych (M103).

Podejrzewam, że również niektórych dieslach (np OM601).

27-10-2013, 08:29 #5
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Przespawanie to nie problem. Sam to robiłem zmieniając chłodnice z 601 na 602 ( wraz ze swapem silnika). Lepiej to zrobić niż w upał mieć problem.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

27-10-2013, 10:59 #6
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
w upały temperatura rosła mi maksymalnie do 100 kiedy włączał mi się elektromagnes wentylatora szybko zbijał temperaturę, zastanawiam się też czy nie zmienić pompy wody i nie założyć wiskozy

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

piotrek.m5 Pokaż post
27-10-2013, 11:04 #7
piotrek.m5
 
załóż wisko, problem zniknie

27-10-2013, 11:34 #8
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
ale elektromagnes z 605? To chyba już rzeźba ?

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

27-10-2013, 11:50 #9
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
pompa wody z 601 pasuje plug&play, jak kupiłem silnik pompa wody była w marnym stanie i założyłem swoją razem z wentylatorem

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości