#Logowanie Rejestracja
Wymiana sworzni wahaczy
  • 0 głosów - średnia: 0


07-04-2014, 21:50 #1
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

07-04-2014, 21:59 #2
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Nie szło łatwo, bo śruba prasce ma za gruby gwint.
Czy prawidłowo ustawiłeś sworznie?

07-04-2014, 22:04 #3
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Wiem że skok gwintu jest niewłaściwy do tej roboty , lecz taką śrubę miałem akurat w garażu . Jeśli chodzi o sworznie to tak jak widać na ostatnim zdjęciu ustawione do osi poprzecznej wahacza tak fabryka nakazuje - poza tym wiem o czym pomyślałeś...ustaw go o 90 * a długo się nie nacieszysz .

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147
Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2014, 22:06 przez trio1.

11-04-2014, 15:45 #4
Puki372
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:75 Liczba wątków:8 Dołączył:15.02.2014 Skąd:LHR Auto:220E 93' Reputacja: 0
a czy podobne skrzypienie przy dużym uskoku zawieszenia na bardzo skręconych kołach, może być np. przez drążek kierowniczy? mi się wydaję, że sworznie mam ok, czy te które Ty wymieniłeś, rzeczywiście miały luz/były zatarte itp?

11-04-2014, 16:40 #5
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
@Puki372
Lewy sworzeń był w nienagannym stanie lecz prawy skrzypiał , jednak po wymianie okazało się , że także prawa końcówka drążka już nieco szeleści . Gdybym robił to teraz zapewne rozpoczął bym prace od sprawdzenia i wymiany końcówek drążków i niekoniecznie musi być uszkodzona guma aby lekko skrzypiał ...prawy ,lewy uszkodzona guma i nieco też słychać- tak miałem u siebie , aha sprawdź jakie masz końcówki przed zakupem bo są dwa rodzaje długości.

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147
Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2014, 16:45 przez trio1.

11-04-2014, 17:36 #6
Puki372
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:75 Liczba wątków:8 Dołączył:15.02.2014 Skąd:LHR Auto:220E 93' Reputacja: 0
ja zamierzam wymienić całe drążki. wtedy chyba nie ma problemu?

piotrek.m5 Pokaż post
11-04-2014, 18:10 #7
piotrek.m5
 
Jakdwa rodzaje dlugosci?? Koncowki sa wewnetrzne i zewnetrzne. Zewnetrzne sa krotsze i tyle. Tu nie ma filozofii

11-04-2014, 20:20 #8
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
A no tak , że dwa rodzaje - przykład :
krótka 80 mm , długa 135 mm - foto niżej na linku :
http://allegro.pl/febi-koncowka-drazka-m...61859.html
http://allegro.pl/koncowka-drazka-l-p-dl...84955.html

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

piotrek.m5 Pokaż post
11-04-2014, 20:54 #9
piotrek.m5
 
No, właśnie o tym mówie, jedna końcówka jest montowana na wewnętrznej stronie drążka, druga na wewnętrznej. Stad na jednej prawy gwint a na drugiej lewy Oczko

11-04-2014, 21:16 #10
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Tak czy siak bez geometrii się nie obędzie - czas zamówić całe drążki ;)

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147
Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2014, 21:16 przez trio1.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości