#Logowanie Rejestracja
Wymiana paska wielorowkowego
  • 0 głosów - średnia: 0


12-04-2016, 21:39 #1
Konwx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:3 Liczba wątków:1 Dołączył:11.04.2016 Skąd:Dlu Auto:320 cupe 95 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-04-2016, 12:04 przez darul. Powód edycji: Poprawiono tytuł

14-04-2016, 18:34 #2
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:474 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
nie wiem jak w m104 ale w m 103 wymiana paska 10 min. Zobacz czy nie masz do wymiany przy okazji rolki I lozysk w alternatorze.

W124 300 CE 87r. -199 
W140 500 SE 93r. -040

15-04-2016, 17:11 #3
Konwx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:3 Liczba wątków:1 Dołączył:11.04.2016 Skąd:Dlu Auto:320 cupe 95 Reputacja: 0
(14-04-2016, 18:34)poso napisał(a):  nie wiem jak w m104 ale w m 103 wymiana paska 10 min. Zobacz czy nie masz do wymiany przy okazji rolki I lozysk w alternatorze.
Z tego co widziałem to m103 nie różni sie wiele wizualnie od 104  ,wiec jestem dobrej myśli zawieszenie z tylu zabiłem wiec teraz czas na silnik , ale masz racje powymieniam odrazu łożyska nie lubię wracać 2 razy do roboty , dzięki wielkie kolego








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości