#Logowanie Rejestracja
Wymiana paska W124 250D 95` OM 605.911
  • 0 głosów - średnia: 0


14-06-2016, 13:30 #1
MrSpooner
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:55 Liczba wątków:6 Dołączył:27.05.2016 Skąd:SK Auto:W124 250D 95` - NL Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2016, 13:50 przez MrSpooner.

14-06-2016, 20:42 #2
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
1 minuta szukania :

http://www.peachparts.com/shopforum/atta...iagram.jpg

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

14-06-2016, 20:48 #3
MrSpooner
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:55 Liczba wątków:6 Dołączył:27.05.2016 Skąd:SK Auto:W124 250D 95` - NL Reputacja: 0
ooooo wlasie dzieki wielkie juz zalozone Oczko


jednak okazalo sie ze cale mocowanie na pompie do wspomagania jest popekane i czuje spory luz na kole pasowym o wycieku juz nie wspomne ehh calosc kwalfikuje sie do wymiany zamówilem juz tutaj w Rotterdamie z hurtowni nowa pompe 313 euro ;/ plus pasek z napinaczem 50 euro

16-06-2016, 09:07 #4
Wallace
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:1 Dołączył:28.12.2015 Skąd:FZ Auto:300D '91 Reputacja: 1
też to przerabiałem w tym silniku.
Wymień olej i filtr w układzie wspomagania kierownicy i w nivo - to jest pompa tandem i często oprócz zmęczenia materiału aluminiowych uchwytów to opory pracy tej pompy są przyczyną pękania uszu.
Oprócz tego wymień sprężynę napinacza paska - u mnie spadła kiedyś przy gaszeniu silnika. Nowa z ASO kosztowała 90zł i była tak ze 2x mocniejsza od starej.  Gdy pasek nie jest właściwie napięty może szarpać przy zmianach obciązenia (załączanie sprężarki klimy) i powodować takie pekanie mocowania pompy.

16-06-2016, 10:41 #5
MrSpooner
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:55 Liczba wątków:6 Dołączył:27.05.2016 Skąd:SK Auto:W124 250D 95` - NL Reputacja: 0
o dziekuje za informacje dzisiaj ide montowac nowa pompe niestety tutaj w hurtowniach w holandii nie bylo tej sprezyny ale jade jutro do Polski wiec kupie na miejscu narazie wymienie amortyzatorek, pasek, pompe wspomagania i plyn (pompe wody wymienialem jakies 35 000 km temu)jade 1300 km wiec mam nadzieje ze wszystko bedzie ok

apropo klimy wklasnie problemy z paskiem zaczely mi sie jak nabilem 3 tygodnie temu klime pasek dostal obciazenia od kompresora az cala pompe wygielo a byla juz peknieta w jednym miejscu, czyli stalo sie dokladnie jak przewidziales ;p, chyba nie bede wlanczal klimy na trasie, wymienie ta sprezyne w domu....

19-06-2016, 22:06 #6
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Tandem pompa i całe nivo występuje w kombi i rzadko w sedanie, ale nie pracują one na tym samym oleju. Wspomaganie na oleju ATF a nivo a oleju ZHM

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości