#Logowanie Rejestracja
Wymiana baku
  • 0 głosów - średnia: 0


17-02-2015, 14:31 #1
Felippe
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:324 Liczba wątków:14 Dołączył:20.03.2014 Skąd:OK Auto:320CE 1993r Reputacja: 1

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

320CE Sportline

17-02-2015, 14:56 #2
tRawski
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:157 Liczba wątków:2 Dołączył:16.03.2013 Skąd:PR1 Auto:280TE 93'
Proponuje zedytowac post z użyciem przecinka i kropki bo nie feresztejen.
Nad czym chcesz plakac?

17-02-2015, 15:04 #3
Felippe
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:324 Liczba wątków:14 Dołączył:20.03.2014 Skąd:OK Auto:320CE 1993r Reputacja: 1
Na edytowanie za późno ale chodzi o płukanie. Piszę na telefonie, a on czasem mi głupoty podpowiada i nie widzę gdzie mają być przecinki

320CE Sportline

17-02-2015, 15:05 #4
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Jeju.. Ludziska. Ja wiem, że czasami pisze niezrozumiale ale tutaj Filipku, żeś tak pojechał ze składnią, że ni hu hu nic nie zrozumiałem Oczko

to jest benzyna więc sama wyparuje, a pewnie już jej tam nie ma. Poza tym staremu diselowi nic się nie stanie jak troche waszki zaciągnie Oczko. Nie wiem natomiast jak to będzie z dopasowaniem. Coupe chyba inaczej ma ten bak usytuowany niż sedan.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2015, 15:07 przez korpa.

17-02-2015, 15:12 #5
Felippe
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:324 Liczba wątków:14 Dołączył:20.03.2014 Skąd:OK Auto:320CE 1993r Reputacja: 1
Podobno to samo nawet dywany pasuja, bo już przymierzałem nie wiem za to jak sam bak. Jest o dziwo cały srebrny. A jak z regulacją pływaka. Bo widziałem na forum że trzeba zalać do pełna, a mechanik mówi że powinno od razu działać.
Sorry jeszcze raz. Ale ten głupi słownik mi czasem tak podpowiada Oczko

320CE Sportline

17-02-2015, 15:20 #6
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Pływak może się przyblokować. Zależy ile syfu masz w baku i czy tam jakaś rdza się nie dostała. Do pełna pewnie po to, żeby pływak ruszyć w całym zakresie, a powinien od razu działać i bez tego Oczko Nie sprawdzisz jak nie zalejesz do pełna. Jak masz bak "na warsztacie" to przecież możesz ten pływak sprawdzić czy swobodnie idzie w górę i w dół.

17-02-2015, 15:31 #7
Felippe
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:324 Liczba wątków:14 Dołączył:20.03.2014 Skąd:OK Auto:320CE 1993r Reputacja: 1
Hmm w sumie racja, bak wygląda jakby miał max 2 lata więc będę dobrej myśli ale go sprawdzę. Syf to mam w obecnym mogę zalać max 55 l z 70 więc boję się patrzeć do wnętrza ile tego tam jest. Dzięki Usmiech

320CE Sportline

17-02-2015, 15:51 #8
Dejw
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:918 Liczba wątków:29 Dołączył:07.02.2014 Skąd:GA Auto:230CE 89' Reputacja: 8
Miałem ten sam problem. W baku gluty jak rozpuszczony silikon lub guma. Tym samym nie działał mi wskaźnik paliwa. Coś pokazywał, ale kiepściutko z poprawnością.
Bak płukany był dwa razy. Do tego filtr paliwowy oraz siteczko w podstawie filtra wymienione. Sitka nie mogłem wyczyścić. Wskaźnik paliwa wyciągnięty i wymyty, jednakże nadal nieprawidłowo wskazywał i miał spore opóźnienie po tankowaniu. Za trzecim zalaniem baku już jest znaczna poprawa.
Przy okazji pompa paliwowa dała dupy. Zatem warto wypłukać bak, żebyś nie poległ w kosztach jak Ci syf się dostanie do pompy. A pływak Ci się może za jakiś czas odwiesić sam, jak w baku będzie czysto.
Samo płukanie baku to śruba tylko imbusowa od spodu na spuście. Trochę brudna robota, bo może pociec paliwo, ale nic wielce trudnego. Przydaje się podnośnik.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2015, 15:53 przez Dejw.

17-02-2015, 19:41 #9
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Ogólnie pływak w 124 jest skonstruowany tak samo jak ten czujnik poziomy płynu spryskiwaczy.

p.S chyba ze sedany maja inaczej ale coś mi się nie wydaje.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

18-02-2015, 01:39 #10
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Pływaka nie regulujesz tylko wskaźnik w liczniku. Z tyłu jest potencjometr.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości