#Logowanie Rejestracja
Wycieraczka tylna kombi
  • 0 głosów - średnia: 0


22-05-2013, 21:44 #1
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 369 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-10-2013, 20:45 przez piotrek.m5.

23-05-2013, 00:36 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
wyjmij przycisk i sprawdź czy blaszki mają dobry styk. Ja kiedys w sedanie pół auta rozebrałem bo mi nie działało oswietlenie z tyłu, a winny był włacznik - 2 pociągnięcia papierem sciernym i swieciOczko

23-05-2013, 22:28 #3
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 369 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Ale nawet po mostkowaniu nic się nie dzieje, a jak przełączam guzik to prąd do klapy dochodzi do tego przekaźnika czarnego.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

24-05-2013, 15:52 #4
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Wniosek jest jeden. Skoro włącznik podaje prąd do gniazda przekaźnika, a silnik działa od kostki do silnika, to wina leży w przekaźniku.
A tak w ogóle, przekaźnik winien cykać przy podaniu prądu na pracę przerywaną.
A czy silniczek działa w czasie spryskiwania szyby?

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

24-05-2013, 20:42 #5
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 369 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Nie w czasie spryskiwanie nie działa tak samo jak sam spryskiwacz. Lecz po mostku przełącznika spryskiwacz działa a wycieraczek nie. Jakaś konfiguracja aby sprawdzić czy cyka? BO powiem ze podłączałem drugi i nic.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

25-05-2013, 14:52 #6
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Sprawdź raz jeszcze czy dochodzi prąd do gniazda przekaźnika w klapie, w chwili włączenia przełącznika na panelu. Jeśli nie dochodzi, wyjmij włącznik i mostkuj w kostce na panelu. Jeśli w kostce przekaźnika będzie prąd, znaczy uszkodzenie przełącznika. Jeśli nie będzie, świadczyć to może o uszkodzeniu wiązki zasilającej, najczęsciej w gumowej osłonie.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

28-05-2013, 09:33 #7
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 369 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Miał bym prośbę do użytkowników kombi, jak by mógł ktoś luknąć w których pinach tego przekaźnika pojawia się prąd po przełączeniu na pracę ciągłą i czasową.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

28-05-2013, 09:44 #8
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Wieczorem ci napisze. Musze rzucić okiem w schemat

28-05-2013, 09:45 #9
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 369 Liczba wątków:75 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Bóg zapłać Usmiech

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

28-05-2013, 12:57 #10
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:212 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:S124 E220 Reputacja: 8
Hejka.
Tu schemat: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede...S/4273.pdf

Jak widać, na pracę ciągłą sterownik powinien dostać prąd na pin 2, na przerywaną na 5. Napięcie sprawdzaj większą żarówką (21 W), mierniczek może oszukać.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2013, 12:59 przez Czaro.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości