#Logowanie Rejestracja
Wybór felg i opon
  • 0 głosów - średnia: 0


01-06-2017, 17:30 #1
kurpiak
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:3 Liczba wątków:2 Dołączył:08.05.2017 Skąd:WO Auto:250D 92' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

Jak jeździć to tylko na pełnoletnich  Faja

Mercedes W124 92'
Mitsubishi Pajero I 90'
Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-06-2017, 17:31 przez kurpiak.

01-06-2017, 17:36 #2
MICHAŁ
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 130 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZBI Auto:Viano 3.0, CLS 55AMG Reputacja: 2
215/45/17 lub 205/50/17 szerszych nie ma co, bo koniki będą za mało efektywne Oczko



06-06-2017, 21:59 #3
fixman
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:01.05.2017 Skąd:WWL Auto:Sedan 300D 89 Reputacja: 0
Podepne się pod temacik i zapytam jeszcze o ET w felgach 17 cali i jakiej szerokości felga by nic nie tarło 😊przy oponach 205/50/17

07-06-2017, 07:37 #4
Marcin124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:312 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
Et 35 7,5' 205/50/17 mam takie na przodzie

07-06-2017, 15:14 #5
MaxW124C
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:1 Dołączył:07.06.2017 Skąd:PL Auto:320CE 93' Reputacja: 0
Witam, podepnę się pod tematem, jeżdżę obecnie na kołach 17 cali et 35 8j , noszę się z zamiarem zmiany na 17 cali et 35 i 8,5j przód oraz et 35 10j tył.. szukam, szukam i znaleźć nie mogę czy 10 cali przy et35 wejdzie bez problemu do 124C bez żadnych przeróbek tzn. klepania nadkoli itp bo to raczej nie wchodzi w grę.. Z góry dziękuje za odpowiedź, bo napaliłem się na fajny komplet felg ale niestety tylne 10 cali.. Huh

07-06-2017, 17:20 #6
MICHAŁ
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 130 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZBI Auto:Viano 3.0, CLS 55AMG Reputacja: 2
Tył trzeba rolować. Przy 9.5 ET35 brakowało 2-3mm żeby rant minął się z błotnikiem.



07-06-2017, 19:48 #7
fixman
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:01.05.2017 Skąd:WWL Auto:Sedan 300D 89 Reputacja: 0
(07-06-2017, 07:37)Marcin124 napisał(a):  Et 35 7,5' 205/50/17 mam takie na przodzie

Dzięki wiec takich będę szukał 🍻

08-06-2017, 09:48 #8
MaxW124C
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:1 Dołączył:07.06.2017 Skąd:PL Auto:320CE 93' Reputacja: 0
(07-06-2017, 17:20)MICHAŁ napisał(a):  Tył trzeba rolować. Przy 9.5 ET35 brakowało 2-3mm żeby rant minął się z błotnikiem.
Dzięki za odpowiedź! czyli jeżeli przy 9,5j i et35 brakowało 2-3mm to wg. kalkulatora ET 10j i et35 rant bedzię wystawał jakieś 3mm za błotnik (6mm różnicy) no i czy teraz jest konieczność 'rolowania' błotnika jeżeli wystawał by sam rant, a opona by była naciągnięta i schowana w błotnik? opona 215/45 albo 225/40

08-06-2017, 09:50 #9
MaxW124C
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:1 Dołączył:07.06.2017 Skąd:PL Auto:320CE 93' Reputacja: 0
Albo zebrać 5mm z felgi i zrobić z et35 -> et40 Rolleyes sorry za kolejny post ale nie mogłem zeedytować poprzedniego
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2017, 09:57 przez MaxW124C.

08-06-2017, 13:01 #10
MICHAŁ
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 130 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZBI Auto:Viano 3.0, CLS 55AMG Reputacja: 2
Ja miałem 215/40/18 na tych 9.5 nie rolowałem do konca tylko delikatnie podnioslem zeby felga swobodnie przeszla i tyle. zroluj błotniki zrób naciąg i będzie ok. Stefan ma u siebie chyba 11tki na tylnej osi Zeby2










Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości