Wspomaganie kierownicy
12-11-2014, 14:39
#2
12-11-2014, 14:45
#3
Tak - fakt- płyn w układzie
- ile potrzebuję flaszek litrowych na to ?

12-11-2014, 14:49
#4
12-11-2014, 14:54
#5
Gorzej gdybyśmy je pomylili
D - gratuluję refleksu w temacie i dziękuję za szybką odpowiedź .

12-11-2014, 14:59
#6
12-11-2014, 15:20
#7
Jak nie będziesz.. "złego licho nie bierze"
poczytuje te wszystkie wątki i rejestruje porady, także zostanie coś dla potomnych

poczytuje te wszystkie wątki i rejestruje porady, także zostanie coś dla potomnych

13-11-2014, 15:28
#8
Filtr i olej wymienione , układ odpowietrzył się sam
D kiera leciutko pracuje
D


18-12-2014, 02:24
#10
Ja robiłem metodą dynamiczną.
Odczepiłem przewód powrotny żeby zleciało wszystko, króciec w zbiorniczku zaślepiłem i na pracującym silniku zalewałem ATF aż z powrotu poleciał czysty. Kolega siedział w samochodzie i w odpowiednim momencie zgasił silnik. W sumie na przepłukanie i zalanie wspomagania poszło 2 litry ATF. Przy tej metodzie trzeba uważać żeby pompa nie pracowała na sucho.
Odczepiłem przewód powrotny żeby zleciało wszystko, króciec w zbiorniczku zaślepiłem i na pracującym silniku zalewałem ATF aż z powrotu poleciał czysty. Kolega siedział w samochodzie i w odpowiednim momencie zgasił silnik. W sumie na przepłukanie i zalanie wspomagania poszło 2 litry ATF. Przy tej metodzie trzeba uważać żeby pompa nie pracowała na sucho.
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości