#Logowanie Rejestracja
Wspomaganie kierownicy
  • 0 głosów - średnia: 0


12-11-2014, 14:34 #1
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

12-11-2014, 14:39 #2
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
ATF220 ( czerwony). Wymień filterek w pompie. Uwazaj , żebyś się nie pobrudził.
A propos... proponuje wymienić płyn, a nie cały układUsmiech

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2014, 14:40 przez roxa.

12-11-2014, 14:45 #3
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Tak - fakt- płyn w układzie Hahaha - ile potrzebuję flaszek litrowych na to ?

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

12-11-2014, 14:49 #4
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Gdybyś to ze mną robił, to dwie 3/4 czystej wystarczą. Kup dwie. Będziesz mieć na dolewkę lub na inne zbożne cele.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

12-11-2014, 14:54 #5
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Gorzej gdybyśmy je pomylili ZebyD - gratuluję refleksu w temacie i dziękuję za szybką odpowiedź .

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

12-11-2014, 14:59 #6
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Bo jesteś na właściwym FORUM. Działaj. A najlepiej zapisz się do klubu. Ucz się, bo ja wiecznie żyć nie będęOczko

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2014, 15:01 przez roxa.

12-11-2014, 15:20 #7
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Jak nie będziesz.. "złego licho nie bierze" Oczko

poczytuje te wszystkie wątki i rejestruje porady, także zostanie coś dla potomnych Oczko

13-11-2014, 15:28 #8
trio1
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:238 Liczba wątków:41 Dołączył:04.04.2014 Skąd:WS Auto:sed ,OM603 ,300D 92` Reputacja: 9
Filtr i olej wymienione , układ odpowietrzył się sam ZebyD kiera leciutko pracuje ZebyD

https://www.facebook.com/SylwekPasik/
S124 300D     `90 , 348
W124 250D    `91 , 744
W126 500SE   `89 , 147

13-11-2014, 15:56 #9
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Brawo.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa

18-12-2014, 02:24 #10
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
Ja robiłem metodą dynamiczną.
Odczepiłem przewód powrotny żeby zleciało wszystko, króciec w zbiorniczku zaślepiłem i na pracującym silniku zalewałem ATF aż z powrotu poleciał czysty. Kolega siedział w samochodzie i w odpowiednim momencie zgasił silnik. W sumie na przepłukanie i zalanie wspomagania poszło 2 litry ATF. Przy tej metodzie trzeba uważać żeby pompa nie pracowała na sucho.

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości