#Logowanie Rejestracja
Wkładka stacyjki - dopasowanie do kluczyka.
  • 0 głosów - średnia: 0


20-06-2013, 11:32 #1
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.



21-06-2013, 00:23 #2
maryusz123456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:216 Liczba wątków:0 Dołączył:20.06.2013 Skąd:WWL Auto:W124 E300D '94 Reputacja: 0
Ad.1 Wątpię żeby zapadki były takie same w zamienniku jak w oryginale.
Ad.2 Wydaje mi się że wbijając tam coś i używając jako jakby kotwiczkę da się to wyjąć, ewentualnie rozwiercić ale nie wiem czy to dobry pomysł.
GEORGE P. WItaj Zeby

22-06-2013, 08:22 #3
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Witka, Maryusz Usmiech

A nie ma ktoś może starego, zblokowanego, oryginalnego wkładu stacyjki z kluczykiem, który już mu się do niczego nie przyda?
I wysłałby za piwko? + koszt przesyłki?


Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2013, 08:22 przez GEORGE P..

kompressor Pokaż post
22-06-2013, 17:30 #4
kompressor
 
Mam taką stacyjkę-ciężko chodzi , jeszcze się nie zablokowała.
Oryginał z wytłoczona gwiazdą.

22-06-2013, 20:06 #5
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
kompressor - PW.



24-06-2013, 15:25 #6
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Zapadki bez problemu można przełożyć. Nalezy zwrócić uwagę na b.małe sprężynki, żeby nie uciekły oraz na kolejność ( miejsce) wkładania zapadek w bębenek zamka. Ten "bolczyk" jest rozprężny (tulejka). Wiertłem o odpowiednim fi da się go nawet wyciągnąć i ponownie użyć.

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-2013, 15:27 przez roxa.

kompressor Pokaż post
25-06-2013, 12:25 #7
kompressor
 
Z tym, że teraz robią stacyjki z byle jakich materiałów i przekładanie z nowej do nowej (nowej w sensie użytych g..nych materiałów) mija się z celem bo może się zaciąć po tygodniu.
Jeśli bawić się w ustawianie to tylko na starej.

25-06-2013, 19:51 #8
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
I tak z pomocą Kolegi kompressor - zrobię. Operacja prosta, 5 minut i po kłopocie, irytuje mnie tylko ten bolczyk, już się denerwuję, że spi.......olę następny Oczko



26-06-2013, 10:57 #9
roxa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:645 Liczba wątków:27 Dołączył:07.03.2013 Skąd:PK Auto:250TD 92' Reputacja: 11
Kompresor, pozwolisz, że się nie zgodzę. Przekładka dotyczy zapadek, a to one najczęściej są winne. Osobiście wolę założyć nową wkładkę z przełożonymi zapadkami.
Piszę to na podstawie własnych, wieLOLetnich doświadczeń.
A tak na marginesie... najlepsze są wkładki na wąski klucz (W201)

[Obrazek: dsc01670o.jpg]
dr. roxa
Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-06-2013, 10:58 przez roxa.

kompressor Pokaż post
26-06-2013, 15:48 #10
kompressor
 
Na wąski to już nie oryginał tylko lekka rzeźba.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości