#Logowanie Rejestracja
Większa chłodnica czy dodatkowa pompa ?
  • 0 głosów - średnia: 0


07-09-2013, 09:12 #1
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2013, 09:13 przez Johny.

07-09-2013, 09:18 #2
macmw
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:229 Liczba wątków:13 Dołączył:13.03.2013 Skąd:KR Auto:E500T i Porsche 991 Reputacja: 11
Link do katalogu Nissens:
http://webshop.nissens.com/Product
Są tam rysunki i wymiary.
 Podziękowali: Johny

08-09-2013, 12:37 #3
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:338 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
to co ty masz tam pogrzebane w tym silniku że się tak grzeje?

ja wstawiłem u siebie om605 i mała chłodnica od om601 się wyrabia nawet w upały

może twoja pompa wody już jest na wykończeniu albo termostat niedomaga

z podmianą chłodnicy może być już problem, nie wiem jak u ciebie ale ja jakbym chciał zmieniać chłodnice to musiałbym też przespawać dolne mocowania chłodnicy ponieważ chłodnice od większych silników były wyższe

09-09-2013, 23:01 #4
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3
(08-09-2013, 12:37)arek napisał(a):  to co ty masz tam pogrzebane w tym silniku że się tak grzeje?
Zmienione parametry i charakterystyka pracy głowicy, celem agresywniejszego napełniania, spania oraz opróżniania cylindrów.

Wymienione przez Ciebie elementy, są w doskonałej kondycji.

(08-09-2013, 12:37)arek napisał(a):  ja jakbym chciał zmieniać chłodnice
Na szczęście to Ja muszę i chcę.

10-09-2013, 10:35 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A może chłodnicę oleju dołóż?

12-09-2013, 22:24 #6
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3
Biały, dlaczego drzesz ze mnie łacha ? Smutek

13-09-2013, 00:23 #7
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Mówię poważnie

15-09-2013, 08:13 #8
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 375 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Bo jak wiadomo olej, tez spełnia sporą funkcję chłodzenia silnika. Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

15-09-2013, 19:57 #9
Johny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:15 Dołączył:13.03.2013 Skąd:CB Auto:200D '90 Reputacja: 3
Pozostaje pytanie jak dobrać odpowiednią wielkość takiej chłodnicy, aby nie przesadzić...lub podstawę/adapter z termostatem, która kosztuje krocie?!

15-09-2013, 20:21 #10
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Najłatwiej zaadptować oryginalną chłodnicę oleju z mocowaniem z turbodiesla.
Pytanie tylko czy uda się ją normalnie wpiąć do ukladu smarowania M102.
Chłodnicę wody tez możesz od diesla szukać
Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2013, 20:24 przez piotrek.m5.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości