#Logowanie Rejestracja
W201 m102 ciężko odpala kiedy jest ciepło na dworze
  • 0 głosów - średnia: 0


25-11-2015, 15:36 #1
shtyvny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:1 111 Liczba wątków:19 Dołączył:01.10.2013 Skąd:DW Auto:190E '92 Reputacja: 1

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

27-11-2015, 09:31 #2
shtyvny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:1 111 Liczba wątków:19 Dołączył:01.10.2013 Skąd:DW Auto:190E '92 Reputacja: 1
Any idea ?

29-11-2015, 00:19 #3
Rotten
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:565 Liczba wątków:17 Dołączył:22.11.2015 Skąd:DE Auto:CE320
Sytuacja, którą opisałeś wskazuje na kopułkę, palec, przewody i od razu warto świece wymienić. Problem leży w kopułce i palcu.
Miałem takie same objawy w 300 m103, 300 24V oraz innych mniejszych silnikach Mercedesa. Wymiana wyżej wymienionych elementów pomogła i silnik rozgrzany oraz zimny uruchamiał się bezproblemowo o każdej porze bez względu na temperaturę i pogodę.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-11-2015, 00:24 przez Rotten.

29-11-2015, 17:42 #4
shtyvny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:1 111 Liczba wątków:19 Dołączył:01.10.2013 Skąd:DW Auto:190E '92 Reputacja: 1
OK thx powymieniamy Usmiech

16-12-2015, 16:01 #5
Marcin124
Forumowicz
Status: Online Liczba postów:312 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
ja mam taki problem z m102, auto zaczelo się dlawic , szarpac, wymieniłem kompletny układ WN, kable Beru, świece Beru, Kopulke Beru i palec Beru. Auto odpalalo ladnie na zimnym ale po rozgrzaniu nie zawsze wkreca się na obroty powyżej 1500, zarówno na PB jak i lpg. Mam zalozony antywybuch sitko i gume, zamieniłem to na metalowy talerzyk bo podobno tak jest lepiej, auto bardzo ciężko odpala na zimnym a jak juiz to chodzi 10 sek i gasnie, dziś zamieniłem talerzyk na sito z guma(na tym palil i chodzil) i sytuacja ta sama czyli 10 sek i gasnie. Tak jakby nie dostawal paliwa ale co moglo to spowodować?

18-12-2015, 18:44 #6
Marcin124
Forumowicz
Status: Online Liczba postów:312 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
jak zdemontować k jeta? odkrecilem chyba wszystko i cos go trzyma od dolu. od strony silnika puscil ale z drugiej już nie, chcem obejrzeć kalosz

18-12-2015, 19:07 #7
darul
Administrator
Status: Online Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Popuściłeś opaskę kalosza?

18-12-2015, 20:06 #8
Marcin124
Forumowicz
Status: Online Liczba postów:312 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
nie, ale już mi ktoś powiedział, dzięki. jutro dalej dzialam

19-12-2015, 12:06 #9
Marcin124
Forumowicz
Status: Online Liczba postów:312 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
k jet wyjęty, kalosz ma kilka pekniec, może nie na wylot ale sa, rurka U podobnie, na koncach spekana, wzdłuż peknieta. Czy warto kupic to na alle.. bo u mnie w sklepie raczej tego nie sprowadza

19-12-2015, 13:33 #10
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:864 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
Sprowadzą. Bez sensu dopłacać za przesyłkę. Natomiast kalosze nie występują w zamiennikach i czeka cię kupno oryginału. Kalosz do M102 kosztuje 230 zł.
Tu masz całą operację wymiany od 5.58 https://www.youtube.com/watch?v=SV2e9AXypng

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości