#Logowanie Rejestracja
w140 S350 Pomocy, spadl wezyk podcisnienia, nie dziala gaszenie silnika
  • 0 głosów - średnia: 0


12-10-2014, 20:23 #1
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:102 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

C124 230CE EX
W140 S350TD
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2014, 20:29 przez robertocdx.

12-10-2014, 23:08 #2
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Te z drugiego zdjęcia idą do pompy vacum, widać wyjście na podciśnienie do serwa hamulców i obok tego wpięty powinien być wężyk dalej trójnik i te 3 przewodu. Ale brak działania turbo to nie ma znaczenia z podciśnienie, tam ALDA sterowana jest ciśnieniowo .

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

13-10-2014, 00:16 #3
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
ale gruszka na turbinie już chyba lata na podciśnieniu i dlatego turbo nie wstaje

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

13-10-2014, 00:41 #4
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:102 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
gruszka na turbinie? czyli jak to wygląda? jutro lece do aso wezyki kupowac bo te cxo wkrecily sie są cale pogięte.

czyli ten wezyk czerwony i zielony do pompy vacuum?

C124 230CE EX
W140 S350TD

piotrek.m5 Pokaż post
13-10-2014, 09:32 #5
piotrek.m5
 
Może to zdjęcie coś Ci podpowie
http://www.benzworld.org/forums/attachme...g_2696.jpg
Z trójnika jeden przewód idący w dół idzie do pompy podciśnienia. Widać tam mały filterek na nim

13-10-2014, 18:59 #6
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Gruszka, raczej jest sterowana ciśnieniowo, wzrost ciśnienia doładowania to otwarcie zaworu upustowego. To nie VW ze zmienną geometrią.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

16-10-2014, 23:10 #7
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:102 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
Działa Zeby, trzy weżyki nowe (no w sumie od okulara) powędrowały w na swoje miejsca (dodatkowo ulozone w oslonie nad chlodnicą i zabezpieczone co by się to nie powtórzyło i wszystko działa już (turbo, gaszenie silnika, reg lamp).
Pomocna byla fotka komory silnika, dzieki temu zauważyłem tą osłonkę na wezyki wzdłuż chłodnicy.

kluczowym do rozwiązania problemu okazał się dość czytelny (dużo czytelniejszy niz rysunek z epc) schemat.
mozna zamknac temat

[Obrazek: vacuumsche.jpg]

C124 230CE EX
W140 S350TD

piotrek.m5 Pokaż post
16-10-2014, 23:16 #8
piotrek.m5
 
Nie zamknąć tylko czekać na następnych. Dobrze że Ci się udało ogarnąć ten temat Oczko

16-10-2014, 23:30 #9
robertocdx
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:102 Liczba wątków:17 Dołączył:17.04.2013 Skąd:GND Auto:C124 230CE 90' Reputacja: 1
to jeszcze podziele sie ciekawymi rzeczami, ktore znalazlem przy okzaji szukania schematu vacuum do siebie.

pierwszy link to strona dobrze wszystkim mysle znana, jest tam pdf, w ktorym są czytelne schematy m.in do wszystkich om602/603 wystepujacych w 201/124/126/140

http://www.w124performance.com/service/w...1-0500.pdf

drugi link to pdf, kompletna instrukcja diagnozowania skrzyn serii 722:
AUTO TRANS DIAGNOSIS - 722 SERIES
miedzy innymi do modeli:
C220, C280, C36, E300D, E320 E420, S320, S350D, S500, S600
SL320, SL500, SL600

http://w126.pp.ru/akp722.pdf

jest tam wszystko, między innymi tez lepiej opisany schemat podcisnien jak z linku pierwszego (schemat dokladnie taki sam ale lepiej opisany, str. 12

C124 230CE EX
W140 S350TD








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości