#Logowanie Rejestracja
w124 Swap 2.5 na 3.0
  • 0 głosów - średnia: 0


11-08-2014, 00:25 #1
huczu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:6 Liczba wątków:3 Dołączył:25.12.2013 Skąd:DLW Auto:250TD 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

krass Pokaż post
11-08-2014, 08:13 #2
krass
 
Balbin to przerabial. Jego pytaj.

A jak chcesz miec >250 km, to se kup 420e. Taniej Cie wyjdzie.

kompressor Pokaż post
11-08-2014, 17:42 #3
kompressor
 
Po lekkim czipie masz w om606 30LA 210 koni.
Tandem pompę przekładasz i masz nivo.

11-08-2014, 21:23 #4
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Kompi, nie założysz pompy EDC do 124 bo musiał byś przekładać ASR i resztę badziewia. Nivo w 606 jest napędzane z pompy wspomagania tzn ma ona dodatkowe wyjścia, nie jak w 602 z wałka rozrządu. Pompa wtryskowa od 350 bedzie trudna do uchwycenia ta od 300 turbo też da radę na osiągnięcia tych fabrycznych 177km.

Skrzynie biegów , montują 6 biegowe od W203 jak wygląda temat sprzęgła nie wiem , pewnie seryjne od 606 z manualem trzeba wzmacniać. Im wyższa moc to dłuży dyfer możesz dać, Taki od 606 z automatem z W124 powinien starczyć. Podnoszenie mocy do 250 koni to ciężki temat, dajesz większe turbo , ale moment otrzymujesz dosc daleko, jest możliwość zamontowania turbiny od np 320 CDI ze zmienną geometrią ale to wiąże się z przerobieniem gruszki sterującej z podciśnieniowego sterowania na ciśnieniowe. Wszystko się da trzeba mieć tylko czas i pojęcie.

P.S maksymalnie wyciągnieto 700km i 1250 Nm z 606 z tego co się doczytałem, na seryjnych bebechach tłoki , korby wał, wytrzymuje do ok 500km/ 800 Nm

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-08-2014, 21:24 przez Truskawek.

kompressor Pokaż post
11-08-2014, 22:04 #5
kompressor
 
Truckerek dlatego napisałem, że przekładasz tandem pompę, ja w om605 mam tak samo jak w 606 30la czyli jest tandem pompa.
Pompa wtryskowa to rzeczywiście mały problem ale większe sekcje i tez coś się da z tego wyciągnąć,trzeba tez dorobić cięgna do pompy z 350-tki.

12-08-2014, 20:57 #6
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Myślę ze wykorzystanie cięgien z 606 na mechanicznej pompie jakoś to poprawi. Ogólnie temat jest bardzo, fajny ale trzeba by przemyśleć gdzie to użytkujesz bo ja tylko na trasach to myslę ze fabryczne 177 do 200km wystarczy


A własnie nie wiedziałem jak się nazywa ta pompa wspomagania z nivo

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2014, 20:58 przez Truskawek.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości