#Logowanie Rejestracja
[W124] Problem z prądem M102 200E
  • 0 głosów - średnia: 0


28-10-2015, 15:04 #1
wisnia87r
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:32 Liczba wątków:5 Dołączył:30.04.2015 Skąd:WS Auto:W124 200E 1990r Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

28-10-2015, 17:14 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 881 Liczba wątków:319 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 coupe 94' Reputacja: 21
A jak Ci magik powie zebys zmienil silnik to tez to zrobisz? 
Jaki jest prąd ładowania?

29-10-2015, 10:46 #3
wisnia87r
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:32 Liczba wątków:5 Dołączył:30.04.2015 Skąd:WS Auto:W124 200E 1990r Reputacja: 0
14,3 przy obciążeniu 13,7 bez

30-10-2015, 16:53 #4
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Czy aby na pewno nie ma poboru prądu ( chyba powyżej 0,3A) na zgaszonym silniku/ wyjętym kluczyku ze stacyjki?

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

31-10-2015, 11:44 #5
wisnia87r
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:32 Liczba wątków:5 Dołączył:30.04.2015 Skąd:WS Auto:W124 200E 1990r Reputacja: 0
No właśnie nie ale tak teraz stoję nad tym silnikiem sprawdzamy świece przewody itd i za stanowiła mnie jedną rzecz znalazłem gwint w którym wydaje mi się coś powinno być tylko co ?
[Obrazek: 14462845871411412286750.jpg]

31-10-2015, 12:36 #6
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:868 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
Jest gwint nad i pod czujnikiem. byłem przed chwilka popatrzeć u siebie i mam tak samo tylko...czyściej Zeby
Sprawdzałeś bezpieczniki? A tzw srebrny przekaźnik? tam też jest bezpiecznik. Obecnie też rozgryzam jego działanie Jezyk2
Pobór prądu możesz sprawdzić sobie sam miernikiem. u siebie kiedyś mierzyłem to nie bierze nawet odrobiny.
PS.Chyba spod termostatu Ci płyn leci

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]
Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2015, 15:55 przez darul. Powód edycji: sorki Cichy

01-11-2015, 11:58 #7
wisnia87r
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:32 Liczba wątków:5 Dołączył:30.04.2015 Skąd:WS Auto:W124 200E 1990r Reputacja: 0
Prąd sprawdzilem nic nie bierze tak samo z ładowaniem jest prawidłowe a mimo tego po kilku dniach akumulator jest pusty Kwasny dodatkowo silnik chodzi bardzo nie równo Kwasny

Tu film z pracy silnika zaraz jeszcze wystawie jak z rury wtedy leci





tak daje z rury a tak obroty skaczą po dodaniu gazu

co lepsze to wszystko stało się po wymianie alternatora wcześniej było ok Kwasny co lepsze samochód z warsztatu odebralem z przejechany mi 170 km i w trakcie naprawy dzwoniła do mnie że coś tam nie równo pracuje więc może oni wymienia mi kable świece itd ją zdziwiony że silnik źle pracuje zakazalem dotykać ale teraz mam zagwozdke co mogli nabroic Kwasny
Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2015, 15:55 przez darul.

piotrek.m5 Pokaż post
01-11-2015, 12:51 #8
piotrek.m5
 
Wiśnia, jak wrocisz to zamieść te filmy jeszcze raz bo coś poszło nie tak przy scalaniu tych postów

01-11-2015, 12:59 #9
wisnia87r
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:32 Liczba wątków:5 Dołączył:30.04.2015 Skąd:WS Auto:W124 200E 1990r Reputacja: 0
Kurcze sorry chłopaki za zamieszanie z tymi postami Kwasny Teraz nie mogę edytować tego który został scalony. Wiec wstawiam linki jeszcze raz i proszę o wyrozumiałość moderacje .











I tak jak pisałem dziwne jest dla mnie to ze takie cyrki mam z tym silnikiem po regeneracji alternatora Kwasny

piotrek.m5 Pokaż post
01-11-2015, 13:06 #10
piotrek.m5
 
Na moje ucho to on na 3 gary chodzi. Palec, kopułka, kable, świece do sprawdzenia/wywalenia








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości