[W124] E220 - zimny start
- 1
- 2
03-12-2015, 22:51
#2
zalezy kiedy byl ostatnio odpalany - czasami takie fazy sie moga pojawic przy slabym/odlaczonym aku ale te 3-5 min to stanowczo za duzo - moze to byc przeplywka, moze to byc wiazka
03-12-2015, 23:06
#3
zdaje się, że auto z tydzień/dwa mogło nie być odpalane.. ale właściciel twierdzi, że to po prostu "automatyczne ssanie"
03-12-2015, 23:24
#4
Wiązka przepustnicy, wiązka silnika, przepustnica kaput, moduł... Parę możliwości jest.
03-12-2015, 23:38
#5
dziękuję, czy dla mechanika to powinna być w miarę prosta sprawa do diagnozy? jakiego rzędu koszty optymistycznie i pesymistycznie to może generować?
04-12-2015, 00:30
#6
Jeżeli wiązki są fabryczne to tak czy siak to wymiany. Sa od tego ludzie i za obie wiązki skoszą Cię na ok 600zł. Jak tego nie zrobisz to koszty mogą być większe. I sytuacja dotyczy wszystkich benzyn na elektronicznym wtrysku.
04-12-2015, 10:09
#7
Obstawiałbym przepływomierz czyli początki końca funkcjonowania tego urządzenia ale tak jak napisali koledzy wyżej może być wszystko.
04-12-2015, 10:15
#8
Najgorzej jak będzie wszystko i przepływka, i wiązka, i przewody wys.nap, i przepustnica... klik klik i pach 2kpln pójdzie.. To też może być zawór powietrza dodatkowego jak sugerował mechanik - ssanie automatyczne. a może tylok czujnik temperatury cieczy chłodzącej, który w jakimś stopniu steruje wtryskiem rozruchowym i właśnie zaworem powietrza dodatkowego.
Jak jesteś początkujący to sobie odpuść, bo możesz się zrazić do modelu.
Jak jesteś początkujący to sobie odpuść, bo możesz się zrazić do modelu.
04-12-2015, 11:48
#9
dzięki,
pytanie, czy rozpoznanie przynajmniej części z tego co wymieniacie może dokonać mechanik podczas przeglądu przed zakupem (na kanale) i wyeliminować przynajmniej część spraw.
w tym aucie jest front robót już po moich oględzinach:
- blacharsko - maska (wychodzi rdza na przedniej krawędzi), tylne nadkole (przy zderzaku jest punktowo przeżarte na wylot)
- klima - osuszacz (jak twierdzi właściciel)
- pierdoły w środku (kratki nawiewu, zajechana kierownica, przełącznik szybra)
- bzyczy trochę przy dodawaniu gazu tłumik środkowy (choć był wymieniany 2 lata temu podobno)
myślę, że za 6,5 - 7 bym go mógł wyjąć,
w ogóle to chodzi o to auto: http://olx.pl/oferta/mercedes-124-e-klas...683fba8cdc
pytanie, czy rozpoznanie przynajmniej części z tego co wymieniacie może dokonać mechanik podczas przeglądu przed zakupem (na kanale) i wyeliminować przynajmniej część spraw.
w tym aucie jest front robót już po moich oględzinach:
- blacharsko - maska (wychodzi rdza na przedniej krawędzi), tylne nadkole (przy zderzaku jest punktowo przeżarte na wylot)
- klima - osuszacz (jak twierdzi właściciel)
- pierdoły w środku (kratki nawiewu, zajechana kierownica, przełącznik szybra)
- bzyczy trochę przy dodawaniu gazu tłumik środkowy (choć był wymieniany 2 lata temu podobno)
myślę, że za 6,5 - 7 bym go mógł wyjąć,
w ogóle to chodzi o to auto: http://olx.pl/oferta/mercedes-124-e-klas...683fba8cdc
04-12-2015, 13:06
#10
Korpa
w M111 nie ma ZPD ani wtrysku rozruchowego 
Kolego mb90,na pierwszy ogień można zdiagnozować wiązkę. Popatrzcie na kable przy wtryskach czy nie kruszy się izolacja (pomiętolić ją ręką).


Kolego mb90,na pierwszy ogień można zdiagnozować wiązkę. Popatrzcie na kable przy wtryskach czy nie kruszy się izolacja (pomiętolić ją ręką).
- 1
- 2
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości