#Logowanie Rejestracja
[W124] E220 - zimny start
  • 0 głosów - średnia: 0


03-12-2015, 22:39 #1
mb90
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:7 Dołączył:29.11.2015 Skąd:WF Auto:220E 95' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

03-12-2015, 22:51 #2
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 285 Liczba wątków:92 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
zalezy kiedy byl ostatnio odpalany - czasami takie fazy sie moga pojawic przy slabym/odlaczonym aku ale te 3-5 min to stanowczo za duzo - moze to byc przeplywka, moze to byc wiazka



03-12-2015, 23:06 #3
mb90
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:7 Dołączył:29.11.2015 Skąd:WF Auto:220E 95' Reputacja: 0
zdaje się, że auto z tydzień/dwa mogło nie być odpalane.. ale właściciel twierdzi, że to po prostu "automatyczne ssanie"

03-12-2015, 23:24 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wiązka przepustnicy, wiązka silnika, przepustnica kaput, moduł... Parę możliwości jest.

03-12-2015, 23:38 #5
mb90
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:7 Dołączył:29.11.2015 Skąd:WF Auto:220E 95' Reputacja: 0
dziękuję, czy dla mechanika to powinna być w miarę prosta sprawa do diagnozy? jakiego rzędu koszty optymistycznie i pesymistycznie to może generować?

04-12-2015, 00:30 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Jeżeli wiązki są fabryczne to tak czy siak to wymiany. Sa od tego ludzie i za obie wiązki skoszą Cię na ok 600zł. Jak tego nie zrobisz to koszty mogą być większe. I sytuacja dotyczy wszystkich benzyn na elektronicznym wtrysku.

04-12-2015, 10:09 #7
Rotten
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:565 Liczba wątków:17 Dołączył:22.11.2015 Skąd:DE Auto:CE320
Obstawiałbym przepływomierz czyli początki końca funkcjonowania tego urządzenia ale tak jak napisali koledzy wyżej może być wszystko.

04-12-2015, 10:15 #8
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 792 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Najgorzej jak będzie wszystko i przepływka, i wiązka, i przewody wys.nap, i przepustnica... klik klik i pach 2kpln pójdzie.. To też może być zawór powietrza dodatkowego jak sugerował mechanik - ssanie automatyczne. a może tylok czujnik temperatury cieczy chłodzącej, który w jakimś stopniu steruje wtryskiem rozruchowym i właśnie zaworem powietrza dodatkowego.

Jak jesteś początkujący to sobie odpuść, bo możesz się zrazić do modelu.

04-12-2015, 11:48 #9
mb90
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:33 Liczba wątków:7 Dołączył:29.11.2015 Skąd:WF Auto:220E 95' Reputacja: 0
dzięki,
pytanie, czy rozpoznanie przynajmniej części z tego co wymieniacie może dokonać mechanik podczas przeglądu przed zakupem (na kanale) i wyeliminować przynajmniej część spraw.

w tym aucie jest front robót już po moich oględzinach:
- blacharsko - maska (wychodzi rdza na przedniej krawędzi), tylne nadkole (przy zderzaku jest punktowo przeżarte na wylot)
- klima - osuszacz (jak twierdzi właściciel)
- pierdoły w środku (kratki nawiewu, zajechana kierownica, przełącznik szybra)
- bzyczy trochę przy dodawaniu gazu tłumik środkowy (choć był wymieniany 2 lata temu podobno)

myślę, że za 6,5 - 7 bym go mógł wyjąć,
w ogóle to chodzi o to auto: http://olx.pl/oferta/mercedes-124-e-klas...683fba8cdc
Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2015, 11:53 przez mb90.

04-12-2015, 13:06 #10
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Korpa Oczko w M111 nie ma ZPD ani wtrysku rozruchowego Oczko

Kolego mb90,na pierwszy ogień można zdiagnozować wiązkę. Popatrzcie na kable przy wtryskach czy nie kruszy się izolacja (pomiętolić ją ręką).








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości