#Logowanie Rejestracja
[W124] Dziwny problem - falowanie, drgania
  • 0 głosów - średnia: 0


11-01-2016, 16:24 #1
bo8ek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:84 Liczba wątków:5 Dołączył:24.03.2015 Skąd:GA Auto:220E 93' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

11-01-2016, 20:37 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wiązka przepustnicy do wymiany. Miałem te same objawy.

11-01-2016, 21:26 #3
bo8ek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:84 Liczba wątków:5 Dołączył:24.03.2015 Skąd:GA Auto:220E 93' Reputacja: 0
Dzięki za info, miałeś takie falowanie obrotów jak na filmiku, czy taką sytuację z samoistnym dodawaniem gazu?

Czy mechanik jest w stanie mi to ogarnąć, czy raczej muszę szukać elektryka? Jaki w przybliżeniu jest to koszt?

11-01-2016, 21:30 #4
RamzesPS
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:994 Liczba wątków:31 Dołączył:25.06.2013 Skąd:ZS Auto:E200 Coupe 93' Reputacja: 8
Za wymiane wiązki przepustnicy płaciłem 80 zł.

11-01-2016, 21:44 #5
bo8ek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:84 Liczba wątków:5 Dołączył:24.03.2015 Skąd:GA Auto:220E 93' Reputacja: 0
Wiązkę ogarniałeś we własnym zakresie, czy tyle zapłaciłeś razem z "materiałami"? Robiłeś u mechanika czy elektryka? Sorki, że tak dopytuję, ale nie orientuję się w temacie Usmiech

Trochę mnie uspokoiliście, bo jak usłyszałem o wymianie przepustnicy za kilka tys. zł, to mi się niewesoło zrobiło. Zwłaszcza, że w ostatnim czasie trochę rzeczy porobiłem w aucie i fundusze się uszczupliły.

11-01-2016, 21:50 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Przepustnica bez asru kosztuje około 2200pln, dużo ale nie dużo - zależy jak na to spojrzeć. Mi się zawieszały albo samoczynnie rosły obroty. Jak nie masz ASR to wypnij wtyczkę od przepustnicy i potestuj jak się będzie zachowywał (powinien trzymać jałowe ok 1300-1400obr). Jak masz ASR to przy wypięciu może złapać błąd na kompie.

12-01-2016, 15:03 #7
bo8ek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:84 Liczba wątków:5 Dołączył:24.03.2015 Skąd:GA Auto:220E 93' Reputacja: 0
Niestety wiązka przepustnicy była wymieniana przez Czaro razem z wiązką silnika, więc powinna być w dobrym stanie. Podjadę gdzieś zrobić diagnostykę, bo tak to trochę wróżenie z fusów. Mam tylko nadzieję, że coś mi to da.

12-01-2016, 15:28 #8
Rotten
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:565 Liczba wątków:17 Dołączył:22.11.2015 Skąd:DE Auto:CE320
Odepnij przepływomierz na rozgrzanym silniku i zobacz jaka będzie reakcja. Może być już zużyty. Sprawdź też przewody podciśnieniowe. Mógł któryś wypaść, rozczepić się lub jest nieszczelny.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2016, 16:00 przez Rotten.

13-01-2016, 20:40 #9
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Może być jeszcze wina sondy lambda, jeżeli masz duże spalanie to by mogło być to.

13-01-2016, 22:04 #10
bo8ek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:84 Liczba wątków:5 Dołączył:24.03.2015 Skąd:GA Auto:220E 93' Reputacja: 0
Spalanie latem w mieście w granicach 13-14 gazu. W trasie 10-11/100km. Zimą więcej benzyny, bo dłużej schodzi zanim się nagrzeje i przełączy na gaz, dokładnie ile nie wiem - bo nie leję benzyny do pełna.

Umówiłem się na diagnostykę na przyszły tydzień, bo to takie trochę wróżenie z fusów (przepustnica, wiązka, sonda lambda, cewka, świece itp.), a niestety sam nie bardzo ogarniam, żeby to posprawdzać.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości