#Logowanie Rejestracja
Visco - Stare nie działa prawidłowo, nowe jeszcze gorzej...
  • 0 głosów - średnia: 0


26-11-2016, 22:08 #1
ako1987
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:31 Liczba wątków:4 Dołączył:04.02.2016 Skąd:DWR Auto:250D '93 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2016, 10:37 przez shtyvny.

27-11-2016, 01:23 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Jaką wiskozę kupiłeś? Dobra już sobie przypomniałem. Niech powisi na aucie jakiś dłuższy czas. w jakiej pozycji było w pudełku? nakrętką do góry czy do dołu?

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2016, 01:27 przez Biały.

27-11-2016, 09:54 #3
ako1987
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:31 Liczba wątków:4 Dołączył:04.02.2016 Skąd:DWR Auto:250D '93 Reputacja: 0
Hej, visco firmy Meyle. W pudełku nie pamiętam która stroną było do góry, natomiast na 100% leżało. Przed zamontowaniem pozostawiłem je w pionie na około 24h.

27-11-2016, 11:11 #4
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Teoretycznie wisko da się naprawić.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

27-11-2016, 11:28 #5
darul
Administrator
Status: Online Liczba postów:5 933 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:W124 Reputacja: 21
Sprawna wiskoza powinna być spięta przez kilkadziesiąt sekund po odpaleniu auta. Potem dopiero "puścić" i spinać się dopiero przy podwyższonej temperaturze.
Ja nie odważyłbym się kupić meyle bo dla mnie to żadna firma. Jeszcze kilka lat temu każdy mówił że to szmelc ale jak narobiło się mnóstwo chińskich firm (jeszcze gorszych) to meyle zaczęto traktować na równi z lemforderem czy felbi. A to moim zdaniem błąd.

Istnieje możliwość że to sprzęgło się "ułoży" ale może to zająć trochę czasu. Spróbuj na rozgrzanym silniku "rozkręcić" silnik do max. obrotów i jeśli nie puszcza, ja bym to oddał do sklepu. Nowe visco do M103 to ok 260zł. za febiego a na allegro wisi nowy behr w tej samej cenie.

Na tym elemencie nie powinno się oszczędzać bo jego ew. niesprawność może narobić wiele złego w silniku. Zdecydowana większość zmęczonych M103 została zabita przez brak odpowiedniego chłodzenia.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2016, 11:29 przez darul.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości