#Logowanie Rejestracja
Uszczelka pod głowicą M103
  • 0 głosów - średnia: 0


20-02-2017, 00:35 #1
Kuba303
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:8 Liczba wątków:1 Dołączył:19.02.2017 Skąd:LU Auto:300CE 89' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

20-02-2017, 01:14 #2
felix
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 060 Liczba wątków:75 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZGR Auto:320CE 91' Reputacja: 6
Wrzuc fotke gdzie "sie poci", bo opis ze okolica uszczelki pod glowica nie jest za dokladny Oczko

20-02-2017, 01:31 #3
Kuba303
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:8 Liczba wątków:1 Dołączył:19.02.2017 Skąd:LU Auto:300CE 89' Reputacja: 0
Nie za bardzo mam jak bo auto stoi obecnie 40 km ode mnie.

20-02-2017, 01:38 #4
Kuba303
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:8 Liczba wątków:1 Dołączył:19.02.2017 Skąd:LU Auto:300CE 89' Reputacja: 0
Na tym zdjęciu zaznaczyłem w, którym miejscu jest wyciek


Załączone pliki Miniatury
   

20-02-2017, 10:32 #5
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 828 Liczba wątków:316 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Warto umyć silnik i wtedy zobaczyć gdzie się poci - to zrób na początku.
W jednym z poprzednich M103 miałem wyciek z pod uszczelki głowicy w okolicach 6cyl. - przy ścianie grodziowej.
Nie polecam szukania innego silnika "na podmiankę" bo to ch.... podejście a i tak nie wiadomo do końca w jakim stanie jest taki silnik.

M103 lubią siknąć olejem lub płynem chłodzącym z pod uszczelki ponieważ są bardzo wrażliwe na wys. temperatury, których najczęstszą przyczyną jest uszkodzona wiskoza odpowiadająca za odpowiednie chłodzenie.

Jeden z naszych klubowiczów zajmuje się naprawą silników w W124 i jeśli nie przeraża Ciebie odległość (okolice Starogardu Gdańskiego) mogę polecić jego warsztat.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2017, 10:33 przez darul.

20-02-2017, 10:32 #6
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:861 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 2
Póki nie ma wyraźnego wycieku to ja bym nie ruszał. Pocić to się może i z 5 lat i poza tym będzie ok.
Niestety żeby to naprawić musisz ściągać czapkę-tak jak Ci mechanik mówił.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]
Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-02-2017, 10:33 przez CICHY525.

20-02-2017, 10:45 #7
Kuba303
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:8 Liczba wątków:1 Dołączył:19.02.2017 Skąd:LU Auto:300CE 89' Reputacja: 0
Pierwsze co zrobiłem to go najpierw umyłem, i ciagle poci się w miejscach zaznaczonych na zdjęciu, nie są to duże wycieki bo rzadko kiedy muszę mu oleju dolać, ale nie ukrywam, że strasznie mnie to razi w oczy, dlatego chciałbym to ogarnąć.

20-02-2017, 21:52 #8
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0
Ja bym na samym początku zdjął pokrywkę zaworów i spróbował dokręcić głowicę w tych miejscach gdzie się poci. Na jakiś czas będziesz miał spokój ale i tak po pewnym czasie główka będzie musiała pójść do góry. Ja tak zrobiłem u siebie i przejeździłem pół roku, ale na dzień dzisiejszy już to robię bo po prostu wypłukuje się uszczelka.

21-02-2017, 12:04 #9
Morterg
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:321 Liczba wątków:8 Dołączył:02.07.2016 Skąd:BHA Auto:E320 95' Reputacja: 0
przygotuj pod maską miejsce na szmatkę do wycierania i daj se spokój , i lepiej nie dokręcać co fabryka dokręciła. Oczko

21-02-2017, 12:24 #10
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 828 Liczba wątków:316 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Tak sobie myślę... że już mało kto traktuje w124 z silnikiem m103 pod maską - jako dupowóz.
Proponuję zrobić tą czapkę i nie żałować kasy na to co wyjdzie w trakcie... a gwarantuję że wyjdzie.
Ja u siebie liczyłem na wydatek rzędu 1500zł. a zrobiło się prawie 3tys.
To jest serce tego auta i to ten silnik da frajdę z jazdy, nie wypas. 98% wszystkich M103 są uwalone olejem właśnie przez tą oszczędność - bo jak nie leje na ryj po otwarciu maski to nie ruszać.

Proponuję nie słuchać tych durnot i zrobić ten motor jak należy.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-02-2017, 12:26 przez darul.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości