#Logowanie Rejestracja
Układ kierowniczy, szarpanie kierownicą.
  • 0 głosów - średnia: 0


25-03-2014, 21:14 #1
Puki372
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:75 Liczba wątków:8 Dołączył:15.02.2014 Skąd:LHR Auto:220E 93' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

piotrek.m5 Pokaż post
25-03-2014, 21:36 #2
piotrek.m5
 
Skoro szarpie ci kierownicą to moze amortyzator ukladu kierowniczego sie wysrał. Nikt ci diagnozy zdalnej nie postawi, musisz wejsc pod auto i samemu sprawdzic. Moze tez byc wspornik ukladu kierowniczego. Na tuleje bym tego nie zwalal. To chyba najmocniejszy element tego zawieszenia, mimo ze wygladaja jak zlom pewnie sa calkiem dobre

25-03-2014, 21:56 #3
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
obstawiam luz na którejś z końcówek lub na sworzniu jeżeli słychać pukanie,
ewentualnie tulejki wspornika układu kierowniczego

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

25-03-2014, 22:08 #4
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Na stacje diagnostyczną na szarpaki, wszystko wyjdzie.
Przy okazji resztę przejrzą.
Jak słyszę/czuję coś niepokojącego od razu jadę sprawdzić.
Aaa... 20 zeta bądź kartonik jabłek Usmiech

25-03-2014, 22:23 #5
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
sworznie nawet jak są luźne to mogą nie wyjść na szarpaku, wszystko jest naprężone

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

26-03-2014, 00:34 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Wywalony sworzeń będzie skrzypiał, a na równej drodze powodował lekkie "myszkowanie" przodu (czuć na kierownicy) ale napewno zadnego szarpania na dziurach.

piotrek.m5 Pokaż post
26-03-2014, 00:39 #7
piotrek.m5
 
Ani stukania

26-03-2014, 00:51 #8
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Będzie, pojedyńcze pięrdolnięcie Zeby3

26-03-2014, 00:52 #9
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
Diagności (przynajmniej ci których znam) wiedzą jak sprawdzić sworznie w naszych gwiazdorach. Sądzę, że każdy diagnosta powinien to wiedzieć..

piotrek.m5 Pokaż post
26-03-2014, 01:00 #10
piotrek.m5
 
(26-03-2014, 00:51)Biały napisał(a):  Będzie, pojedyńcze pięrdolnięcie Zeby3

A to to tak jak sworzeń wyleci i koło spierniczy do rowu Zeby2








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości