#Logowanie Rejestracja
Turbo
  • 0 głosów - średnia: 0


28-01-2016, 01:23 #1
Klocu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:11 Liczba wątków:3 Dołączył:29.11.2015 Skąd:NE Auto:300 D 90' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

28-01-2016, 01:43 #2
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 286 Liczba wątków:93 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
jest to mozliwe, znajomy pare lat temu wlozyl skrzynie od 200D - przyspieszal jak glupi do 100, potem bylo juz nudno Zeby



28-01-2016, 14:20 #3
Klocu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:11 Liczba wątków:3 Dołączył:29.11.2015 Skąd:NE Auto:300 D 90' Reputacja: 0
A na tej samej skrzyni jak z osiągami?

28-01-2016, 14:25 #4
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 286 Liczba wątków:93 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
300 TURBO wystepowalo tylko w automacie

chyba ze pytasz o sama przeklade turbo do wersji bez


Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2016, 14:25 przez KamilW124.

28-01-2016, 18:59 #5
Klocu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:11 Liczba wątków:3 Dołączył:29.11.2015 Skąd:NE Auto:300 D 90' Reputacja: 0
Dokładnie o to mi chodzi

28-01-2016, 19:12 #6
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Ale po co? Kup lepiej caly silnik turbo, wyjdzie na to samo finansowo. Potrzebujesz na bank turbiny i innej pompy wtryskowej, kolektorów, dolotu z puszką filtra, trzeba by wymodzić smarowanie turbiny i splyw oleju z niej itp itd... Pozatym, silnik z turbo ma inna glowice, zawory, końcówki wtryskow... Za 1500-2000 kupisz caly silnik. Sztukowanie to gra nie warta swieczki

28-01-2016, 20:20 #7
Klocu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:11 Liczba wątków:3 Dołączył:29.11.2015 Skąd:NE Auto:300 D 90' Reputacja: 0
Na Allegro jest jeden za 2k ale to już E klasa, te starsze po 4k Kwasny

28-01-2016, 20:56 #8
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
co E klasa? Silnik? A co to za różnica?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2016, 20:57 przez piotrek.m5.

28-01-2016, 20:59 #9
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
A i tak silniki Turbo mają inaczej skonstruowane komory spalania chodzi o ich wielkość, inaczej ciśnienie doładowania wydmuchało by uszczelkę nie wiem jak 603 ale 606 turbo miało jeszcze natrysk oleju na tłoki. Więc taki silnik bez turbo trzeba odprężyć o ile nie wiem wiedzieli Ci w Mercedesie Oczko Skrzynie wsadź od zwykłego 300D spokojnie da radę i będzie się dobrze jechało.

E-klasa teraz 124 czy 210 ?

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2016, 21:00 przez Truskawek.

28-01-2016, 21:06 #10
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
603 turbo tez ma natrysk oleju na tloki ale czy wolnossacy to nie wiem. Bez tego tłoki splyną raz dwa








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości