#Logowanie Rejestracja
Turbo diesel- za wysokie wolne obroty
  • 0 głosów - średnia: 0


22-05-2014, 20:38 #1
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:67 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]
Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-05-2014, 20:59 przez Don2em.

22-05-2014, 22:10 #2
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Regulator,przekaźnik jest schowany za akumulatorem oznaczony ARA/ELR (nigdy nie wiem który to który), Podmień go na taki sam .

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

piotrek.m5 Pokaż post
22-05-2014, 22:17 #3
piotrek.m5
 
Dla czego każesz mu zaczynać od dupy strony? Poza tym on już może nie mieć ELR osobnego

ELR, a w twoim wypadku chyba już EDS można diagnozować kodami błyskowymi. Mas błyskaczkę zrobioną? Gniazdo diagnostyczne, piny 1 i 4
Za regulacje obrotów odpowiada: czujnik temperatury w głowicy (jedno pinowy) czujnik prędkości obrotowej na kole zamachowym, elektromagnes z tyłu pompy no i sterownik EDS za akumulatorem

Elektromagnes wykluczam skoro obroty się zmieniają. Temperaturę na zegarach ci dobrze pokazuje? Spróbuj wypiąć wtyczkę z czujnika temperatury, obserwuj co się stanie. O ile pamiętam to silnik powinien zwolnić

Czujnik obrotów można pomierzyć woltomierzem. Wystarczy rozpiąć wtyczkę która wisi luźno na kablu w miejscu gdzie przegorda silnika łączy się z plastikami podszybia po stronie akumulatora i przy pracującym na wolnych obrotach silniku zmierzyć napięcie generowane przez czujnik

23-05-2014, 08:12 #4
Don2em
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:67 Liczba wątków:7 Dołączył:16.03.2013 Skąd:SK Auto:250TD Turbo 91' Reputacja: 0
Wskazania temperatury poprawne, dzięki za podpowiedzi, w weekend posprawdzam i dam znać.

[Obrazek: a149eeebc72dedc3.jpg]

piotrek.m5 Pokaż post
23-05-2014, 08:21 #5
piotrek.m5
 
Tu masz instrukcje. Co prawda nie do E ale zasada sprawdzania jest mniej więcej podobna
http://www.w124performance.com/service/w...1-1841.pdf

24-05-2014, 15:49 #6
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
To że wskazówka poprawnie pokazuje, to jeszcze nie znaczy że sterownik widzi dobrą temperaturę, osobny czujnik tam jest dla starownika

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

24-05-2014, 17:56 #7
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Czy aby na pewno ? Czujnik dla zegarów jest z boku głowicy od strony kolektora ssącego, a który czujnik miał by być dla przekaźnika?

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

24-05-2014, 21:30 #8
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
jedne pin na zegar drugi na sterownik, tam są dwa czujniki w jednej obudowie

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

piotrek.m5 Pokaż post
24-05-2014, 21:51 #9
piotrek.m5
 
Który konkretnie masz na myśli bo na moje oko to nie wiecie obaj o czym mówicie, Truckerek jest blisko ale mało konkretnie napisał Zeby2

25-05-2014, 08:39 #10
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
No ja z tego co pamiętam w 602 jest czujnik z boku głowicy jedno piniowy do zegarowi drugi z przodu silnika przy wyjściu na chłodnice on jest dwu pinowy. I ten drugi może być jak dla mnie do przekaźnika.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości