Turbo diesel- za wysokie wolne obroty
- 1
- 2
22-05-2014, 22:10
#2
Regulator,przekaźnik jest schowany za akumulatorem oznaczony ARA/ELR (nigdy nie wiem który to który), Podmień go na taki sam .
- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania
Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
piotrek.m5 Pokaż post
22-05-2014, 22:17
#3
Dla czego każesz mu zaczynać od dupy strony? Poza tym on już może nie mieć ELR osobnego
ELR, a w twoim wypadku chyba już EDS można diagnozować kodami błyskowymi. Mas błyskaczkę zrobioną? Gniazdo diagnostyczne, piny 1 i 4
Za regulacje obrotów odpowiada: czujnik temperatury w głowicy (jedno pinowy) czujnik prędkości obrotowej na kole zamachowym, elektromagnes z tyłu pompy no i sterownik EDS za akumulatorem
Elektromagnes wykluczam skoro obroty się zmieniają. Temperaturę na zegarach ci dobrze pokazuje? Spróbuj wypiąć wtyczkę z czujnika temperatury, obserwuj co się stanie. O ile pamiętam to silnik powinien zwolnić
Czujnik obrotów można pomierzyć woltomierzem. Wystarczy rozpiąć wtyczkę która wisi luźno na kablu w miejscu gdzie przegorda silnika łączy się z plastikami podszybia po stronie akumulatora i przy pracującym na wolnych obrotach silniku zmierzyć napięcie generowane przez czujnik
ELR, a w twoim wypadku chyba już EDS można diagnozować kodami błyskowymi. Mas błyskaczkę zrobioną? Gniazdo diagnostyczne, piny 1 i 4
Za regulacje obrotów odpowiada: czujnik temperatury w głowicy (jedno pinowy) czujnik prędkości obrotowej na kole zamachowym, elektromagnes z tyłu pompy no i sterownik EDS za akumulatorem
Elektromagnes wykluczam skoro obroty się zmieniają. Temperaturę na zegarach ci dobrze pokazuje? Spróbuj wypiąć wtyczkę z czujnika temperatury, obserwuj co się stanie. O ile pamiętam to silnik powinien zwolnić
Czujnik obrotów można pomierzyć woltomierzem. Wystarczy rozpiąć wtyczkę która wisi luźno na kablu w miejscu gdzie przegorda silnika łączy się z plastikami podszybia po stronie akumulatora i przy pracującym na wolnych obrotach silniku zmierzyć napięcie generowane przez czujnik
23-05-2014, 08:12
#4
piotrek.m5 Pokaż post
23-05-2014, 08:21
#5
Tu masz instrukcje. Co prawda nie do E ale zasada sprawdzania jest mniej więcej podobna
http://www.w124performance.com/service/w...1-1841.pdf
http://www.w124performance.com/service/w...1-1841.pdf
24-05-2014, 15:49
#6
To że wskazówka poprawnie pokazuje, to jeszcze nie znaczy że sterownik widzi dobrą temperaturę, osobny czujnik tam jest dla starownika
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
24-05-2014, 17:56
#7
Czy aby na pewno ? Czujnik dla zegarów jest z boku głowicy od strony kolektora ssącego, a który czujnik miał by być dla przekaźnika?
- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania
Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
24-05-2014, 21:30
#8
jedne pin na zegar drugi na sterownik, tam są dwa czujniki w jednej obudowie
Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills
piotrek.m5 Pokaż post
24-05-2014, 21:51
#9
Który konkretnie masz na myśli bo na moje oko to nie wiecie obaj o czym mówicie, Truckerek jest blisko ale mało konkretnie napisał 

25-05-2014, 08:39
#10
No ja z tego co pamiętam w 602 jest czujnik z boku głowicy jedno piniowy do zegarowi drugi z przodu silnika przy wyjściu na chłodnice on jest dwu pinowy. I ten drugi może być jak dla mnie do przekaźnika.
- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania
Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
- 1
- 2
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości