#Logowanie Rejestracja
Technika jazdy automatem
  • 0 głosów - średnia: 0


08-10-2017, 14:29 #1
DzikiDzik
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:2 Dołączył:13.01.2016 Skąd:EP Auto:E 280 95' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

08-10-2017, 14:52 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Zżyć się ze skrzynią tak, aby to Twoja prawa noga mówiła jej kiedy ma zmieniać biegi. Tylko tyle, i aż tyle.
Szkoda życia i czasu na przełączanie jej z trybu S na E.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-10-2017, 14:52 przez darul.

08-10-2017, 15:57 #3
DzikiDzik
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:2 Dołączył:13.01.2016 Skąd:EP Auto:E 280 95' Reputacja: 0
(08-10-2017, 14:52)darul napisał(a):  Zżyć się ze skrzynią tak, aby to Twoja prawa noga mówiła jej kiedy ma zmieniać biegi. Tylko tyle, i aż tyle.
Szkoda życia i czasu na przełączanie jej z trybu S na E.
używam cały czas tylko trybu S

08-10-2017, 16:01 #4
MICHAŁ
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 130 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZBI Auto:Viano 3.0, CLS 55AMG Reputacja: 2
S to standard natomiast E to emeryt Oczko



08-10-2017, 18:01 #5
AiM
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:171 Liczba wątków:3 Dołączył:05.08.2017 Skąd:SZ Auto:W124 230E '86 Reputacja: 1
Najpierw wciskam gaz mocniej ze startu, zaraz wrzuca 3kę i zaczynam odpuszczać...4ka...i odpuszczam jeszcze bardziej (prędkość docelowa) i tylko podtrzymuje balansując delikatnie gazem, zerkając czasem na ekonomizer Zeby
Powolne rozpędzanie = większe spalanie.
W niektórych automatach można wymusić zmianę biegu to na wyższy, to w dół - przez popuszczenie i dodanie z powrotem gazu.
W Mesiach to nie działa Oczko

[Obrazek: lifes.jpg]

09-10-2017, 22:21 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
U mnie popuszczenie gazu zawsze skutkowało wrzuceniem wyższego biegu, redukcja już tak szybka nie była ale od tego jest kickdown Oczko

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

10-10-2017, 00:09 #7
piotrek.m5
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 402 Liczba wątków:44 Dołączył:07.03.2013 Skąd:ZS Auto:260E 88' Reputacja: 26
Jak skrzynia dobrze wyregulowana to c.a. do 70km/h redukuje z 4 na 3 tylko przez gwałtowne wciśnięcie gazu, nie musi być do KD. Im niższa prędkość tym mniej trzeba wcisnąć. Z 3 na 2 też tak jest tyle że przy odpowiednio niższych prędkościach.

11-10-2017, 20:02 #8
Radosław
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:0 Dołączył:11.10.2017 Skąd:ONA Auto:W124 300D TURBO 92' Reputacja: 0
Popieram kolegę darula.Proponuje też, żwawo rozpędzać się do wybranej prędkości,oczywiście bez wciskania gazu w podłogę.Auto trzeba wyczuć,zżyć sie z nim w jedność😉. Jeśli za dużo pali, zawsze mozna zmienić na oszczędniejsze lub zamontować lpg😉

02-03-2018, 00:37 #9
Kamilp18
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:9 Liczba wątków:3 Dołączył:02.03.2018 Skąd:Kbr Auto:Coupe 300ce 90 Reputacja: 0
Ile obrotów powinien mieć 300ce na 4 automacie przy prędkości 120km/h?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości