#Logowanie Rejestracja
Technika jazdy automatem
  • 0 głosów - średnia: 0


08-10-2017, 14:29 #1
DzikiDzik
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:2 Dołączył:13.01.2016 Skąd:EP Auto:E 280 95' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

08-10-2017, 14:52 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 878 Liczba wątków:317 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 coupe 94' Reputacja: 21
Zżyć się ze skrzynią tak, aby to Twoja prawa noga mówiła jej kiedy ma zmieniać biegi. Tylko tyle, i aż tyle.
Szkoda życia i czasu na przełączanie jej z trybu S na E.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-10-2017, 14:52 przez darul.

08-10-2017, 15:57 #3
DzikiDzik
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:2 Dołączył:13.01.2016 Skąd:EP Auto:E 280 95' Reputacja: 0
(08-10-2017, 14:52)darul napisał(a):  Zżyć się ze skrzynią tak, aby to Twoja prawa noga mówiła jej kiedy ma zmieniać biegi. Tylko tyle, i aż tyle.
Szkoda życia i czasu na przełączanie jej z trybu S na E.
używam cały czas tylko trybu S

08-10-2017, 16:01 #4
MICHAŁ
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:1 133 Liczba wątków:5 Dołączył:13.03.2013 Skąd:ZBI Auto:Viano 3.0, CLS 55AMG Reputacja: 2
S to standard natomiast E to emeryt Oczko



08-10-2017, 18:01 #5
AiM
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:171 Liczba wątków:3 Dołączył:05.08.2017 Skąd:SZ Auto:W124 230E '86 Reputacja: 1
Najpierw wciskam gaz mocniej ze startu, zaraz wrzuca 3kę i zaczynam odpuszczać...4ka...i odpuszczam jeszcze bardziej (prędkość docelowa) i tylko podtrzymuje balansując delikatnie gazem, zerkając czasem na ekonomizer Zeby
Powolne rozpędzanie = większe spalanie.
W niektórych automatach można wymusić zmianę biegu to na wyższy, to w dół - przez popuszczenie i dodanie z powrotem gazu.
W Mesiach to nie działa Oczko

[Obrazek: lifes.jpg]

09-10-2017, 22:21 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
U mnie popuszczenie gazu zawsze skutkowało wrzuceniem wyższego biegu, redukcja już tak szybka nie była ale od tego jest kickdown Oczko

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

piotrek.m5 Pokaż post
10-10-2017, 00:09 #7
piotrek.m5
 
Jak skrzynia dobrze wyregulowana to c.a. do 70km/h redukuje z 4 na 3 tylko przez gwałtowne wciśnięcie gazu, nie musi być do KD. Im niższa prędkość tym mniej trzeba wcisnąć. Z 3 na 2 też tak jest tyle że przy odpowiednio niższych prędkościach.

11-10-2017, 20:02 #8
Radosław
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:7 Liczba wątków:0 Dołączył:11.10.2017 Skąd:ONA Auto:W124 300D TURBO 92' Reputacja: 0
Popieram kolegę darula.Proponuje też, żwawo rozpędzać się do wybranej prędkości,oczywiście bez wciskania gazu w podłogę.Auto trzeba wyczuć,zżyć sie z nim w jedność😉. Jeśli za dużo pali, zawsze mozna zmienić na oszczędniejsze lub zamontować lpg😉

02-03-2018, 00:37 #9
Kamilp18
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:9 Liczba wątków:3 Dołączył:02.03.2018 Skąd:Kbr Auto:Coupe 300ce 90 Reputacja: 0
Ile obrotów powinien mieć 300ce na 4 automacie przy prędkości 120km/h?








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości