#Logowanie Rejestracja
Świeci kontrolka ABS-skrzynia automat przerzuca bieg
  • 0 głosów - średnia: 0


29-05-2015, 08:31 #1
Krzychu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:6 Dołączył:08.04.2014 Skąd:PGS Auto:Coupe 90' 300CE 24V Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

piotrek.m5 Pokaż post
29-05-2015, 08:38 #2
piotrek.m5
 
Wygląda jakby zanikało napięcie. 5 bieg jest załączany elektrycznie. W pierwszej kolejności rozbierz i przelutuj czerwony przekaźnik za akumulatorem

29-05-2015, 09:53 #3
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Witaj.
Tak jak Piotr sugeruje, wyciągnij srebrny przekaźnik i przelutuj go. Miałem podobny przypadek w dwóch poprzednich w124 i to rozwiązało sprawę, a nie wiązałbym tego ze skrzynią.

Oczywiście masz taką samą średnicę kół z przodu jak i z tyłu?

07-06-2015, 09:18 #4
Krzychu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:6 Dołączył:08.04.2014 Skąd:PGS Auto:Coupe 90' 300CE 24V Reputacja: 0
(29-05-2015, 09:53)darul napisał(a):  Witaj.
Tak jak Piotr sugeruje, wyciągnij srebrny przekaźnik i przelutuj go. Miałem podobny przypadek w dwóch poprzednich w124 i to rozwiązało sprawę, a nie wiązałbym tego ze skrzynią.

Oczywiście masz taką samą średnicę kół z przodu jak i z tyłu?
Tak, średnice kół są jednakowe. Co do skrzyni to niedawno miała kompleksowy remont i wszystko z nią ok. Zadam może trochę głupawe pytanie.... na czym polega "przelutowanie"? Czy chodzi o nowe luty w miejsce starych i pozbycie się ew. "zimnych lutów"? Kolega Piotr pisze o czerwonym przekaźniku a kolega Darul o srebrnym... byłbym wdzięczny za doprecyzowanie-nie znam jeszcze mojego autka na tyle dobrze Wowk:

07-06-2015, 09:29 #5
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Przelutuj srebrny przekaznik z czerwoną pokrywką.
Chodzi o to, o czym piszesz.

07-06-2015, 11:11 #6
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
JAk się boisz lutować to kup przekaźnik.. koło 80pln kosztuje... w sumie nie jest drogi w stosunku do tego ile nerwów może napsuć, a ja widziałem ostotnio nawet przewijaną cewkę w tym przekaźniku... ludzie czasami nie znają wartości swojego czasu Oczko

14-06-2015, 11:38 #7
Krzychu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:6 Dołączył:08.04.2014 Skąd:PGS Auto:Coupe 90' 300CE 24V Reputacja: 0
(07-06-2015, 09:29)darul napisał(a):  Przelutuj srebrny przekaznik z czerwoną pokrywką.
Chodzi o to, o czym piszesz.

Dzięki za pomoc! Wykonam zabieg i sprawdzę efekty.

21-06-2015, 20:19 #8
Krzychu
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:6 Dołączył:08.04.2014 Skąd:PGS Auto:Coupe 90' 300CE 24V Reputacja: 0
(14-06-2015, 11:38)Krzychu napisał(a):  
(07-06-2015, 09:29)darul napisał(a):  Przelutuj srebrny przekaznik z czerwoną pokrywką.
Chodzi o to, o czym piszesz.

Dzięki za pomoc! Wykonam zabieg i sprawdzę efekty.

Przekaźnik przelutowałem. Na razie kontrolka ABS nie świeci. Dziękuję kolegom za pomoc i zamykam temat.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości