#Logowanie Rejestracja
Słabe ogrzewanie
  • 0 głosów - średnia: 0


23-02-2015, 10:36 #1
adamus113
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:52 Liczba wątków:5 Dołączył:17.03.2013 Skąd:ZPY Auto:300D 92' Reputacja: 2

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

[Obrazek: img799kopiowanie.jpg]

23-02-2015, 17:26 #2
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Zaworki mogły się przyblokowac. Otwórz je, przeczysc, rozruszaj.

piotrek.m5 Pokaż post
23-02-2015, 19:43 #3
piotrek.m5
 
Sprawdź czy węże za wielozaworem są tak samo cieple jak przed.
Jak juz będziesz rozbieral to rob to delikatnie-raz:przewody cewek sa cienkie jak włos, dwa: Jesli przechylisz cewki przy ściąganiu w którąś ze stron może pęknąć "trzonek" zaworka

23-02-2015, 23:06 #4
adamus113
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:52 Liczba wątków:5 Dołączył:17.03.2013 Skąd:ZPY Auto:300D 92' Reputacja: 2
Węże wszędzie tak samo ciepłe, zaworki dziś otworzyłem, poskładałem i dalej bez zmian.

[Obrazek: img799kopiowanie.jpg]

piotrek.m5 Pokaż post
23-02-2015, 23:13 #5
piotrek.m5
 
A powrót z nagrzewnicy też ciepły??

23-02-2015, 23:32 #6
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 983 Liczba wątków:321 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E i A Reputacja: 22
Zaworki tu nie mają nic do rzeczy.
Jeśli temperatura silnika jest odpowiednia to widzę dwie przyczyny:

- uszkodzony mechanizm sterujący ogrzewaniem (zimne luty),
- zamulona nagrzewnica.

25-02-2015, 00:56 #7
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2
U siebie zdjąłem węże idące do nagrzewnicy i wypłukałem układ zwykłym wężem ogrodowym. Poleciało sporo rdzawego syfu. Poskręcałem wszystko tak jak powinno być, odpowietrzyłem układ i teraz cieszę się ciepłem w aucie i nie musiałem rozbierać kokpitu. Spróbuj tak przepłukać nagrzewnicę i powinno pomóc Oczko

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 

18-01-2016, 16:24 #8
adamus113
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:52 Liczba wątków:5 Dołączył:17.03.2013 Skąd:ZPY Auto:300D 92' Reputacja: 2
Odgrzewam temat panowie bo za oknem zima a u mnie w autku cały czas mróz Szczerbaty Zastanawiam się nad tym mechanizmem sterującym ogrzewaniem tylko czy mógł by ktoś podesłać zdjęcie za co dokładnie tam się zabrać ? Gdzieś czytałem jeszcze, że są jakieś czujniki temperatury w kabinie, tylko czy maja one z tym coś wspólnego ? Jeśli tak to gdzie się znajdują i jak się z nimi rozprawić Zeby

[Obrazek: img799kopiowanie.jpg]

18-01-2016, 16:31 #9
mdymczyk
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:32 Liczba wątków:3 Dołączył:18.06.2015 Skąd:DW Auto:E200 coupe 93' Reputacja: 0
A nie jest przypadkiem tak, że po odpięciu wtyczki z zaworów przy akumulatorze, są one domyślnie otwarte i wtedy można by było sprawdzić czy elektronika sterująca nawaliła czy też jest coś nie tak z przepływem cieczy?

18-01-2016, 16:31 #10
adamus113
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:52 Liczba wątków:5 Dołączył:17.03.2013 Skąd:ZPY Auto:300D 92' Reputacja: 2
To już sprawdzałem

[Obrazek: img799kopiowanie.jpg]








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości