#Logowanie Rejestracja
Skrzynia Getrag mclaren
  • 0 głosów - średnia: 0


02-06-2015, 14:21 #1
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

02-06-2015, 19:15 #2
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Nie znam żadnego warsztatu i to trochę offtopic ale nie ma czegoś takiego jak skrzynia McLaren. Skrzynia z jedynką w dół to skrzynia firmy Getrag i tyle. Nie mam zielonego pojęcia skąd się wzięła nazwa McLaren... Może internet wie Oczko ale to nie jest prawidłowa nazwa i wręcz sprowadza na zły trop, ponieważ użytkownicy traktują ją z automatu jak skrzynię mocno sportową i chcą redukować przy 100km/h z 3ki na 2kę Oczko. Karcą te skrzynie, one padają i potem są właśnie takie problemy jak powyżej, choć do driftowozu jak znalazł... 2 i 3 w jednej linii.

02-06-2015, 20:40 #3
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
A to przepraszam, w kazdym bądź razie nie ja doprowadziłem do takiego stanu tego Getraga. Odziedziczyłem taki stan po poprzednim właścicielu. Chciałbym to naprawić w oryginale a nie motać z jakąś inną skrzynią

04-06-2015, 09:58 #4
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:468 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
Zakładu zapewne szukasz w swojej okolicy?

04-06-2015, 12:02 #5
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Albo mazowieckie, myślicie że lepiej regenerować całą skrzynie? Czy szukać używanej?

04-06-2015, 13:15 #6
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
Skrzynia jest prosta jak konstrukcja cepa, każdy średnio rozgarnięty mechanik powinien sobie z nią poradzić.
U ciebie wymiana synchronizatora powinna załatwić sprawę. Jak już skrzynia i tak będzie rozebrana w drobne to można to zrobić bardziej kompleksowo i powymieniać parę innych rzeczy, żeby już do tematu nie wracać.

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

04-06-2015, 13:32 #7
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Też tak myśle, czyli mam po prostu szukac zakładu który robi po prostu skrzynie biegów. A ktos orientuje sie moze w cenach  regeneracji skrzyń ? Tak to chyba trzeba nazwać. Ktoś może robił u siebie Getraga ?

04-06-2015, 15:22 #8
RamzesPS
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:989 Liczba wątków:31 Dołączył:25.06.2013 Skąd:ZS Auto:E200 Coupe 93' Reputacja: 8
U mnie skrzynia wyje i chrobota bardzo głośno, lecz "nie widziałem", nikt nie polecił mi jeszcze warsztatu, który by na prawdę ogarniał temat napraw skrzyń manualnych i dawał przynajmniej rok gwarancji na swoją robotę. Problem jest ponoć poskładać skrzynie później tak aby pochodziła dłuższy czas - po rozebraniu całości trzeba wszystko poskładać z odpowiednim spasowaniem/tolerancją.

04-06-2015, 15:30 #9
komzik
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:625 Liczba wątków:17 Dołączył:21.03.2013 Skąd:CSE Auto:E 200 Diesel 95' Reputacja: 2
Z tym pasowaniem i tolerancją zgodzę się w przypadku mostu. W skrzyni po prostu zakłada się elementy w swoje miejsce i musi pasować. Wymiana synchronizatora to nie jest wielka filozofia i każdy porządny mechanior to ogarnie Oczko Najważniejszy jest spokój i układanie sobie części żeby potem było wiadomo jak co poskładać Oczko

90% problemów można rozwiązać za pomocą Google. Na pozostałe 10% wystarczy szklaneczka whisky Zeby 

04-06-2015, 17:58 #10
Bialadama24V
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:4 Dołączył:02.06.2015 Skąd:Bi Auto:300CE 24V 91' Reputacja: 0
Zgodzę się z komzikiem, odpowiednie luzy muszą być w moście żeby się nie zmielił samoistnie. U mnie wszystko chodzi ładnie i na biegach jest cicho i gładko. Jedyny problem to dwójka a raczej wbicie dwójki na wysokich prędkościach obrotowych








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości