#Logowanie Rejestracja
Skoki temperatury 2.5 TurboDiesel
  • 0 głosów - średnia: 0


30-08-2015, 21:13 #1
piotrko25
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:6 Liczba wątków:2 Dołączył:24.05.2015 Skąd:KBR Auto:250Turbo 92 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

30-08-2015, 21:38 #2
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
wisko, termostat. pierwsze sprawdzić drugie profilaktycznie zmienić. sprawdzenie przejedz się tak aby nagrzać silnik do tych 100-110 stopni zatrzymaj się otwórz maskę i dodawaj gazu tak do 3 tysiecy i powinieneś usłyszeć taki szum wiatraka, lub jak się nie boisz możesz spróbować zatrzymać wiatrak, sprawny nie powinien dać się zatrzymać.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

piotrek.m5 Pokaż post
30-08-2015, 21:40 #3
piotrek.m5
 
Chłodnica jest drożna? Rozgrzewa sie na calej powierzchni? Zacznij od sprawdzenia tego i od termostatu.
Jesli juz się zaczyna grzać to czy włączenie ogrzewania na Full obniza temperaturę?
Uszczelka pod głowicą i głowica są całe? Nie bombluje w zbiorniczku wyrównawczym? Plyn chlodniczy jest czysty czy plywaja w nim "oka" jak w rosole?

30-08-2015, 21:47 #4
piotrko25
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:6 Liczba wątków:2 Dołączył:24.05.2015 Skąd:KBR Auto:250Turbo 92 Reputacja: 0
Truskawek
wisko jest nowe więc jutro postaram się sprawdzić termostat

30-08-2015, 21:53 #5
piotrko25
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:6 Liczba wątków:2 Dołączył:24.05.2015 Skąd:KBR Auto:250Turbo 92 Reputacja: 0
Temperatura spada razem z prędkością przykładowo jadąc 130 km/h ma temperaturę ok 100 , zwalniając ok do 100 km/h temperatura spada na 80 stopni. Nie wiem jak tam uszczelka może od tego stania coś jej dolega  ale żadne przewody nie puchą, płyn jest czysty i nie bombluje w zbiorniczku

piotrek.m5 Pokaż post
30-08-2015, 22:06 #6
piotrek.m5
 
Jeszcze jedno- korek w zbiorniczku wyrównawczym. Jesli jego uszczelka nie trzyma i nie ma odpowiedniego ciśnienia w ukl chłodzenia to tez się będzie gotował. Przewody powinny być twarde po nagrzaniu, twarde ale nie na kamień.

12-01-2016, 22:03 #7
piotrko25
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:6 Liczba wątków:2 Dołączył:24.05.2015 Skąd:KBR Auto:250Turbo 92 Reputacja: 0
Trochę późno pisze ale problem rozwiązany. Okazało się że silnik jest spokładany z kilku. Głowica pęknięta uszczelka wydmuchana, przedmuchy na kolektorze, kulejący jeden cylinder. Więc szybka decyzja nowy silnik i pod długich poszukiwaniach i kilku wtopach znalazłem w idealnym stanie po remoncie(w dobrej cenie) z całym osprzętem+Turbina gotowy do zamontowania. Teraz to Mesiek ma przyspieszenie i moc jak z fabryki
[Obrazek: 34928b8ee691bddf.jpg]








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości