Schodzi z obrotów, gaśnie przy ruszaniu.
20-04-2014, 20:47
#2
Nowe przewody BERU + świece DENSO założone jakoś miesiąc temu, bo szarpał mi przy dodawaniu gazu. Po wymiane problem znikł i wszystko było ok...aż do dzisiaj 

22-04-2014, 09:59
#4
Sprawdź czy masz konektor w pinie 14 gniazda diagnostycznego, jeśli tak to wybłyskaj również błędy przepustnicy. Przy regeneracji wiązki silnika wskazane jest odnowienie wiązki przepustnicy, bo tam również jest bałagan z kablami.
C124 E320 '94 040/261
22-04-2014, 19:25
#5
Co do wiązki to jestem pewny w 100℅, kolega mipel ze 124coupe.pl mi ja robił jakoś rok temu i wszystko było ok.
Jeżeli chodzi o wiązkę przepustnicy to właśnie zbieram się, aby tez to ogarnąć. Dzisiaj auto znów nie chciało odpalić, gdy blyskalem błędy to przy włączonym zapłonie zauwazylem ze dźwignia gazu na przepustnicy drży, strzela...tak jakby chciała się ruszać.
Tomalsen, 14 pin jest pusty.
Jeżeli chodzi o wiązkę przepustnicy to właśnie zbieram się, aby tez to ogarnąć. Dzisiaj auto znów nie chciało odpalić, gdy blyskalem błędy to przy włączonym zapłonie zauwazylem ze dźwignia gazu na przepustnicy drży, strzela...tak jakby chciała się ruszać.
Tomalsen, 14 pin jest pusty.
22-04-2014, 21:23
#6
14 nic nie ma.
1,8,16 - w m111
Rób jak najszybciej wiazke przepustnicy !
Miałem to samo przepustnica robiła dyskoteke na zaplonie a nawet na odpalonym silniku ,az w koncu szlak trafił moduł zapłonu.
1,8,16 - w m111
Rób jak najszybciej wiazke przepustnicy !
Miałem to samo przepustnica robiła dyskoteke na zaplonie a nawet na odpalonym silniku ,az w koncu szlak trafił moduł zapłonu.
22-04-2014, 21:30
#7
A skąd te dziwne wskazania czujnika temperatury płynu? -37 stopni? Nie chce odpalać, tylko kręci rozrusznikiem jakby zalewał silnik.
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości