#Logowanie Rejestracja
S124 problem z elektryka
  • 0 głosów - średnia: 0


12-11-2016, 19:30 #1
dizel456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:4 Dołączył:12.11.2016 Skąd:lch Auto:S124 kombi 2.0E 1990 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.


Załączone pliki Miniatury
   

12-11-2016, 19:39 #2
RamzesPS
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:984 Liczba wątków:31 Dołączył:25.06.2013 Skąd:ZS Auto:E200 Coupe 93' Reputacja: 8
A jak wyłączysz zapłon to pompka obiegu wody działa Ci ? Może jest podpięta pod "+" stałego, a nie po zapłonie.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2016, 19:40 przez RamzesPS.

12-11-2016, 19:45 #3
dizel456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:4 Dołączył:12.11.2016 Skąd:lch Auto:S124 kombi 2.0E 1990 Reputacja: 0
jak zgaszę samochod to i pompka jest wyłączona ale zaś nie doładowuje mi akumulatora na mój rozum to ta pompka powinna mieć sterowanie z klimatronika chyba że się mylę bo nigdzie nie mogłem wyszukać schematu do tego panelu

12-11-2016, 19:48 #4
RamzesPS
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:984 Liczba wątków:31 Dołączył:25.06.2013 Skąd:ZS Auto:E200 Coupe 93' Reputacja: 8
A jakie masz ładowanie akumulatora przy podłączonej pompce? Ale to i tak nie powinno mieć raczej wpływu na ładowanie. Mierzyłeś pobór prądu ?

12-11-2016, 19:54 #5
dizel456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:4 Dołączył:12.11.2016 Skąd:lch Auto:S124 kombi 2.0E 1990 Reputacja: 0
tak tylko ze pompka jest podpięta pod alternator i w momęcie rozruchu silnika alternator daje prąd na akumulator a po drodze pompka jeszcze kradnie prąd zaraz może uda mi się zrobić zdjecie dla wyjaśnienia sprawy jak to wygląda

12-11-2016, 20:00 #6
RamzesPS
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:984 Liczba wątków:31 Dołączył:25.06.2013 Skąd:ZS Auto:E200 Coupe 93' Reputacja: 8
Ogólnie jest tak, że jak coś padnie w tej dokładanej klimatyzacji, jak u Ciebie...to w zasadzie wywala się całość i robi się to na oryginale, albo jeździ z niedziałająca jak powinna. Powód ? Praktycznie brak jakichkolwiek części do tego. Nawet gdyby trzeba było wyjąć silnik dmuchawy, to trzeba demontować całą deskę rozdzielczą i całą nagrzewnice. Nie ma dostępu od strony silnika tak jak w oryginale.

12-11-2016, 20:07 #7
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Sprawna pompka na pewno nie zarżnie Ci aku. Ja mam stale ustawiony 1 bieg dmuchawy (ch..że nie działa Szczerbaty ale pompka pompuje) i nic absolutnie się nie dzieje. Sprawa jest jakaś głębsza. Zobacz czy działa po wyjęciu bezpiecznika nr 7.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

12-11-2016, 20:11 #8
dizel456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:4 Dołączył:12.11.2016 Skąd:lch Auto:S124 kombi 2.0E 1990 Reputacja: 0
i tak własnie to wygląda jest połączone z alternatorem.

dodam jeszcze ze jak włacze klima tronik chodzi normalnie ale podczas włączenia np swiateł pozycyjnych lub długich raptownie spadają obroty nawiewu że dosłownie ledwo czuć ze wieje i do twego oświetlenie w środku tak że nie za jasno świeci ale jak odepnę wtykę co znajduje się za panelem klimatronika oświetlenie wraca do normy


Załączone pliki Miniatury
       
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2016, 20:18 przez RamzesPS. Powód edycji: Proszę korzystać z edycji postów. Scaliłem wszystko w jedną wiadomość.

12-11-2016, 20:24 #9
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Alternator i regulator napięcia masz ok? Ta pompka na pewno nie zrobi takiego spadku napięcia. Wypnij bezpiecznik 12 (25A) - powinna przestać działać dmuchawa, ale pompka i cały układ sterowania ogrzewaniem będzie sprawny i sprawdź rekację.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

12-11-2016, 20:27 #10
dizel456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:17 Liczba wątków:4 Dołączył:12.11.2016 Skąd:lch Auto:S124 kombi 2.0E 1990 Reputacja: 0
a czy ktoś spotkał sie z takim klimatronikiem bo jeżeli ratowanie tego co jest okaże się nie realne to pytanie czy wywalić całkiem panel klimatronika wraz z podzespołami klimy jak pompa osuszacz i reszta osprzętu czy szukać nawiewu i panelu z klima
Dmuchawę samą odpinałem z nadzieją ze ja wyjmę lecz nie udało mi sie ale po odpięciu dmuchawy nic sie nie zmieniło klimatronik działał wraz z kiepsko świecącym podświetlenie ale bez działającego wentylatora
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2016, 20:31 przez dizel456.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości