#Logowanie Rejestracja
s124 230e po wymianie uszczelki pod glowica
  • 0 głosów - średnia: 0
Wątek zamknięty


08-04-2014, 23:14 #1
makaveli2pac
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:27.12.2013 Skąd:ZS Auto:s124 230

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

piotrek.m5 Pokaż post
08-04-2014, 23:41 #2
piotrek.m5
 
Tak żeś kombinował z tymi warsztatami że wkońcu pojechałeś do jakichś papudraków co się znają na wszystkim i niczym. Skoro wczesniej było dobrze a teraz jest źle to spitolili robote. Niech się ktoś kto ma benzyne wypowie. A probowali odpinac sterownik wtrysku? Podobno wtedy silnik powinien chodzić bez tego całego sterowania

09-04-2014, 10:10 #3
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Wymień na dizla..

09-04-2014, 20:27 #4
makaveli2pac
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:27.12.2013 Skąd:ZS Auto:s124 230
no to pomogliscie ty jak by nie patrzec to jednego kiedys z forum za jaja powiesze niech ten sie wypowie , ja bym linczowal dziada.
Ja kombinowałem gdzie kiedy?

10-04-2014, 06:40 #5
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
PIŁEŚPytajnik NIE PISZ...

10-04-2014, 17:07 #6
makaveli2pac
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:27.12.2013 Skąd:ZS Auto:s124 230
nie widziales ironi ale oki. mowie powaznie autko dzisiaj widzialem znowu rozbebeszone. Ten mechanik ktory robi to autko to dobry mechanik jeden z lepszych specow w zs w kjetach. Caly czas modzi tu nawalone jest cos z meiszanka ma za duzo powyzej 2.5 tys obrotow i go zalewa bo wali czarnym dymem jak ropniak

10-04-2014, 17:35 #7
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
nieee.. po prostu zastosowałeś taką składnię zdania, że nic nie zrozumiałem/widziałem. daj znać jak da radę to ogarnąć. ciekaw jestem czy ogarnie tego kjeta. zrozumiałem, że upg robiłeś u tego samego gościa?

10-04-2014, 17:50 #8
makaveli2pac
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:27.12.2013 Skąd:ZS Auto:s124 230
upg robil on zawozili do moledy. Powiem tak i to on mowi ze to auto nie wyjedzie jak go nie zrobia. Dam znac spokojnie, czekam na wasze sugestie

12-04-2014, 13:37 #9
makaveli2pac
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:27.12.2013 Skąd:ZS Auto:s124 230
auto nadal nie chodzi. Robert z bmr (pracowal 10lat u mojsiuka) mowi ze na silniku jest zwarcie caly czas i dla tego leza wszystkie czujniki ma napiecie 12V wszedzie i tak sobie dawkuje zamiast przy dodawaniu gazu zwiekszac napiecie to on stoi caly czas w miejscu nie spada nie wzrasta a tak nie powinno byc.
Musialo zroic cos zwarcie bo jakis idiota robil car audio i cos namodził z kablami wszedzie masowal to auto. Wyrywaja wiazki kabli z mietka co chwile

16-04-2014, 18:15 #10
makaveli2pac
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:27 Liczba wątków:1 Dołączył:27.12.2013 Skąd:ZS Auto:s124 230
szukam teraz modulu zaplonu z mercedesa w124 2.3 o numerze 0085459432, czy ktos w zs mial by na chwile pozyczyc. Moj miet nadal kuleje nie wiadomo dlaczego spala takie ilosci benzyny i sie krztusi od 3 tys obr




Wątek zamknięty




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości