#Logowanie Rejestracja
Przewody podciśnienia ASB
  • 0 głosów - średnia: 0


15-10-2015, 10:38 #1
Damian1989
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:3 Dołączył:14.10.2015 Skąd:ZS Auto:W124 250D 91 r. Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

piotrek.m5 Pokaż post
15-10-2015, 10:46 #2
piotrek.m5
 
A po co od razu wymieniać? Nie możesz najpierw sprawdzić? Nie koniecznie musi być dziura w przewodzie idącym do skrzyni. Najlepiej zaślepić resztę układu i zostawić podłączoną tylko część idącą do pompy wtryskowej i od niej do skrzyni - będziesz wiedział czy to w tym obwodzie jest problem czy trzeba szukać gdzie indziej

15-10-2015, 10:53 #3
Damian1989
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:3 Dołączył:14.10.2015 Skąd:ZS Auto:W124 250D 91 r. Reputacja: 0
Powiem szczerze, że jestem zielony w tym temacie, i nigdy się za takie coś nie zabierałem. Poradzono mi żebym wymienił te wężyki, a sprawdzić sam nie umiem. Nawet nie wiem gdzie dokładnie miałbym zaślepić. Skrzynia szarpała ''mocno'' ponieważ, jeden z wężyków wyskoczył z ''trójnika'', podłączyłem go, i mniej szarpie.

Była też mowa o wymianie modulatora przy skrzyni, lecz tak jak napisałeś, lepiej sprawdzić, i może jest blachy problem. Ponadtto, wymieniony został olej w ASB i filtry.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-10-2015, 11:44 przez darul. Powód edycji: Nie cytuj wypowiedzi do której się bezpośrednio odnosisz. To nie ma sensu.

piotrek.m5 Pokaż post
15-10-2015, 11:05 #4
piotrek.m5
 
Radziłbym najpierw posprawdzać i potestować. Pompa podciśnienie jest z przodu silnika za wentylatorem. Widać ją po podniesieniu maski. Wychodzą z niej dwa węże - jeden gruby do serwo hamulcowego i drugi cienki do pozostałych układów wymagających podciśnienia. Prześledź sobie drogę tych przewodów, nie masz ich wiele, posprawdzaj czy nie są połamane, czy gumowe łączniki ciasno siedzą itp.

15-10-2015, 11:07 #5
Damian1989
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:3 Dołączył:14.10.2015 Skąd:ZS Auto:W124 250D 91 r. Reputacja: 0
Dzięki, sprawdzę to, jeżeli okaże się, że one są w porządku, jakim tropem iść dalej? Na pierwszy rzut oka widać, że jeden z nich jest ''lekko sparciały''
Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-10-2015, 11:43 przez darul. Powód edycji: Nie cytuj wypowiedzi do której się bezpośrednio odnosisz. To nie ma sensu.

17-10-2015, 21:40 #6
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Kup sobie przewód przelewowy( tylko nie ten w oplocie z jakiegoś szajsu) jaki masz założony na wtryskiwaczach on idealnie nadaje się do wymiany sparciałych gumowych rurek.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

19-10-2015, 17:30 #7
Damian1989
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:3 Dołączył:14.10.2015 Skąd:ZS Auto:W124 250D 91 r. Reputacja: 0
Truskawek 

czy masz jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę?

piotrek.m5 Pokaż post
19-10-2015, 20:18 #8
piotrek.m5
 
byle jaki sklep motoryzacyjny oferuje te przewody-guma w oplocie a nie zbrojony przezroczysty

19-10-2015, 20:36 #9
Damian1989
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:16 Liczba wątków:3 Dołączył:14.10.2015 Skąd:ZS Auto:W124 250D 91 r. Reputacja: 0
elegencko! Usmiech

20-10-2015, 19:23 #10
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 377 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Powiedz takie jak do przelewu z dieslach będą wiedzieć o co kaman

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości