#Logowanie Rejestracja
Przednie koło obciera o błotnik
  • 0 głosów - średnia: 0


19-05-2017, 10:09 #1
Bojar
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:58 Liczba wątków:5 Dołączył:15.01.2016 Skąd:W3 Auto:w124 CE 3.0 12v '88 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

124 300CE po swapie na 3.2 m104  Jezyk2

19-05-2017, 17:01 #2
Dejw
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:925 Liczba wątków:29 Dołączył:07.02.2014 Skąd:GA Auto:230CE 89' Reputacja: 8
Siadly Ci amortyzatory prawdopodobnie, skoro wczesniej bylo ok. Podjedz na szarpaki do stacji diagnostycznej. Sprawdz tez opony. Jesli miales "na wcisk" dobrane felgi i opony, to tak moglo sie dziac. Do tego guma ma tendencje do rozszerzania, a jest juz cieplo... Jesli chcesz zostawic te felgi, ktore masz, to proponowalbym sprobowac zalozyc inne wezsze opony dla bezpieczenstwa. Zawsze mozesz zrobic nawet lekki naciag "german style" przynajmniej z przodu. Wulkanizator moze miec uzywane opony, wiec ja bym zagadal i sprobowal innego rozmiaru. Odkrecic kolo, zalozyc opone i poprobowac maksymalnych odchylen nie bedzie tak kosztowne jak zakup czesci. Tylko zebys znalazl cos odpowiedniego rozmiaru na przymiarke. Jesli nie amortyzatory, sprezyny cale, to dopiero zaczalbym szukac innych przyczyn w zawieszeniu.
Taka rada: Jak probujesz i skrecasz maksymalnie kola, to nie rob tego na postoju. Mozesz spierdolic sobie maglownice.

19-05-2017, 17:37 #3
marekl
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:309 Liczba wątków:10 Dołączył:14.03.2013 Skąd:KNT Auto:300CE 91' Reputacja: 2
Załóż podkładki dystansujące pod błotniki, tak jak zakładałem w 190. Błotniki wyjdą na zewnątrz i powinno sie poprawić..a jak nie pomoże to inne opony lub przód w góre

                       300CE '91  744                    W201 2.6 '91  568

19-05-2017, 22:11 #4
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 375 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Dejw taka rada w 124 nie ma tzw maglownicy Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

26-05-2017, 15:57 #5
Bojar
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:58 Liczba wątków:5 Dołączył:15.01.2016 Skąd:W3 Auto:w124 CE 3.0 12v '88 Reputacja: 0
Dzięki za podpowiedzi, jako, że to poprzedni właściciel robił glebę, przez ucięcie sprężyn, to ja założyłem Eibachy -30mm na przód (tył siedzi max, ładnie, więc tyłu nie ruszałem)... no i znowu problem- teraz znowu przód stoi wysoko jak koza.... Zeby

Patrzył mechanior, kazałem mu zmierzyć podkładki pod sprężynami - są podobno 15mm (pewnie 13 bo tylko takie występują o zbliżonej grubości), zmienię na 8mm.... tylko, że to niewiele raczej da, bo przydałoby się ze 3cm go opuścić... jak myślicie- siądą te nowe sprężyny z czasem? Ale ile siądą... 1-2 cm.?

124 300CE po swapie na 3.2 m104  Jezyk2

27-05-2017, 18:19 #6
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Siądą.
Podkładek nie musisz mierzyć; wystarczy jak policzysz ilość "cycków".








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości