#Logowanie Rejestracja
Problem z odpaleniem M111.940
  • 0 głosów - średnia: 0


08-03-2017, 21:33 #1
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

09-03-2017, 12:25 #2
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:473 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
Czy wiazke przepustnicy tez robiles?

W124 300 CE 87r. -199 
W140 500 SE 93r. -040
Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2017, 12:26 przez poso.

09-03-2017, 13:10 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Skoro paliwo i iskra są to IMO źle ustawiłeś rozrząd. Wiązka przepustnicy nic do tego nie ma, można spokojnie auto odpalić (i nawet da się jeździć) z odpiętą wtyczką. Koledzy z WISem mogliby poratować opisem.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

09-03-2017, 18:17 #4
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0
No właśnie rozrząd jest dobrze ustawiony, sprawdził mi to mechanik. Jedynie był przestawiony na wałku wydechowym o jeden ząbek ale to i tak by odpalił.
Nawet próbowałem odpalić go na plaku ale nadal nic. Ale przed zregenerowaniem wiązki ( nie widziałem jeszcze że jest do ogarnięcia ) próbowałem go odpalić a w tedy dwa kable od pierwszego wtrysku z drugim się złączyły. Mogło by dość do uszkodzenia komputera zapłonowego ? Tego który jest umiejscowiony po prawej stronie obok pompy ABS ?

09-03-2017, 20:55 #5
arek-kaczor
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:236 Liczba wątków:8 Dołączył:27.12.2014 Skąd:DB Auto:400E 93' Reputacja: 0
A wiązke kto Ci regenerował Pytajnik?Może coś nie tak z jakimś kablem? To zwarcie mogło też mieć znaczenie.


Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2017, 22:03 przez darul. Powód edycji: usunięto cytat

15-03-2017, 20:44 #6
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0
Wiązkę sam robiłem, tylko do połowy ponieważ dalsza część otuliny była ok, a nie chciałem wszystkiego rozpruwać bo potem bym się nie połapał co i do czego.

15-03-2017, 21:29 #7
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Sztukowałeś kable do połowy? Wow

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

15-03-2017, 22:14 #8
Rafal
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:8 Dołączył:21.07.2015 Skąd:DZA Auto:C124 E200 94' Reputacja: 0
Nie, pozbyłem się starej otuliny która była w fatalnym stanie i każdy kabel osobno potraktowałem izolacją. Nigdy bym nie posztukował kabli w czymś takim Jezyk2

15-03-2017, 22:39 #9
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 814 Liczba wątków:315 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Tak się nie robi bo we wtyczkach masz też bigos.

15-03-2017, 22:42 #10
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 230 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Otóż to, popatrz na wtyczki przy wtryskach, przy czujnikach, przy cewkach. Wykruszona izolacja będzie oznaczać zwarcia i owijanie tego taśmą to pudrowanie trupa.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości