#Logowanie Rejestracja
problem z odpalaniem
  • 0 głosów - średnia: 0


15-06-2016, 22:24 #1
damianmoto
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:9 Liczba wątków:1 Dołączył:12.06.2016 Skąd:WL Auto:230CE Coupe 88' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

16-06-2016, 08:59 #2
Marcin124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:360 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
mam podobnie z moim w201 2.0, jedz do fachowca od k jeta bo sam nic nie zrobisz jak nie umiesz, potencjometr, ciśnienie paliwa,klapa k jeta itp.

16-06-2016, 09:37 #3
Marcin124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:360 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
ja wymieniłem swiece, kable, koipulka, palec wszystko Beru, nowy kalosz , rurka U, czujnik temp przy korku oleju idalej to samo, cewke tet wymieniłem, pozostaje tylko fachowiec od k jeta

16-06-2016, 12:13 #4
KamilW124
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:3 253 Liczba wątków:92 Dołączył:14.03.2013 Skąd:ZGL Auto:Mercedes Reputacja: 1
(15-06-2016, 22:24)damianmoto napisał(a):  Witam.
Jestem nowym użytkownikiem oraz posiadaczem 124-ki coupe 230 CE z roku 88 z automatyczną skrzynią biegów.
Sytuacja wygląda tak, że na zimnym silniku auto odpala bez zarzutów, za każdym razem. Natomiast kiedy próbuję odpalić go w momencie kiedy silnik jest rozgrzany to nie ma opcji żeby zapalił. Rozrusznik ładnie kręci, akumulator naładowany ale efekt jest taki jakby silnik nie dostawał paliwa. Znacie może Panowie taki problem? Będę bardzo wdzięczny za Waszą pomoc.
Pozdrawiam
zacznij od najprostszej i najmniej kosztownej sprawy - zajrzyj do palucha i kopulki, sprawdz tez przewody zaplonowe



17-06-2016, 22:29 #5
damianmoto
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:9 Liczba wątków:1 Dołączył:12.06.2016 Skąd:WL Auto:230CE Coupe 88' Reputacja: 0
Dziękuje bardzo za tyle podpowiedzi. Przynajmniej wiem już mniej więcej gdzie szukać muki.
Jak znajdę przyczynę i się z nią uporam to napiszę co to było.
Pozdrawiam.

18-06-2016, 20:26 #6
damianmoto
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:9 Liczba wątków:1 Dołączył:12.06.2016 Skąd:WL Auto:230CE Coupe 88' Reputacja: 0
Mam jeszcze jedno pytanie, może głupie może całkiem trafne. Otóż podczas jazdy z wentylacji śmierdzi paliwem, pod maską natomiast jest wszędzie sucho i pod samochodem również nie zostaje żadna plama. Pomyślałem że może to za sprawą tych "mikropęknięć w kaloszu", o których pisaliście? Możliwe to czy totalna bzdura?

19-06-2016, 03:12 #7
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:867 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 3
Możliwe aczkolwiek skłaniał bym się ku wyciekowi.Miałem w kaloszu spore pęknięcie i to na przelot i nic nie śmierdziało.
Posprawdzaj dokładnie czy gdzieś się nie poci.

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

28-06-2016, 22:58 #8
damianmoto
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:9 Liczba wątków:1 Dołączył:12.06.2016 Skąd:WL Auto:230CE Coupe 88' Reputacja: 0
Witam Panowie.
Chciałem poinformować, że problem został rozwiązany. Okazało się, że przekaźnik pompy paliwa jest uszkodzony i czasami działa, a czasami nie. Dodatkowo wymieniłem świece i problem zniknął. W sumie to spoko, bo obeszło się bez jakichś większych kosztów. Dziękuje jeszcze raz za podpowiedzi Usmiech

09-01-2017, 11:17 #9
Marcin124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:360 Liczba wątków:3 Dołączył:18.10.2015 Skąd:NKE Auto:C124 E320 '94 Reputacja: 1
a u mnie tragicznie pali na zimnym, układ wn nowy beru wszystko, kopulka, palec, kable, swiece, kalosz rurka U, cewka, wcześniej nie chciał tez palic na rozgrzanym, po wymianie cewki pali na gorącym prawie zawsze. czy to tez może być prezekaznik pompy paliwa? jak już zapali na zimnym to trzeba trzymać obroty bo gasnie dopóki się trochę nie zagrzeje. m102 2.0 190E 90r

09-01-2017, 11:36 #10
shtyvny
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:1 023 Liczba wątków:19 Dołączył:01.10.2013 Skąd:DW Auto:190E '92 Reputacja: 1
(09-01-2017, 11:17)Marcin124 napisał(a):   jak już zapali na zimnym to trzeba trzymać obroty bo gasnie dopóki się trochę nie zagrzeje. m102 2.0 190E 90r

Wtryskiwacz rozruchowy.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości