#Logowanie Rejestracja
Problem z obrotomierzem
  • 0 głosów - średnia: 0


22-06-2018, 15:12 #1
Kudłaty
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 Liczba wątków:1 Dołączył:22.06.2018 Skąd:BI Auto:Kombi, e250 1995 Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

04-07-2018, 20:35 #2
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Ogólnie można dać obrotomierz bezpośrednio z czujnika z pominięciem przekaźników . Czujnik ma dwa przewody ( teraz nie pamiętam kolorów) jeden z nich trzeba dać do masy samochodu chyba brązowy , drugi z nich podpiąć pod obrotomierz wyjście W jak dobrze pamiętam , dodatkowo do licznika doprowadzić plus jeżeli nie ma go we wtyczce i to tyle.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

12-07-2018, 13:03 #3
snajper
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:3 Liczba wątków:0 Dołączył:09.07.2018 Skąd:SZY Auto:300 D 87 Reputacja: 0
Witam 
U mnie podobnie obrotomierz nie działa prawidłowo a mianowicie nie pokazuje wolnych obrotów pracy silnika w załączniku dam filmik z YT .Mam pytanie czy na pompie przez regulację śruby wolnych obrotów można by było to wyeliminować i ustawić np prawidłowy odczyt z obrotomierza pracę wolnych obrotów dam obrazek o co chodzi
 https://www.youtube.com/watch?v=Ztob95Ba8hw natomiast obrazek z książki serwisowej dam wieczorem bo nie wiem jak
pozdrawiam

17-06-2020, 20:18 #4
majku
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:11 Liczba wątków:3 Dołączył:31.05.2020 Skąd:KT Auto:300 CE 91' Reputacja: 0
Panowie podepnę się pod temat, tydzień temu zakupiłem swoje wymarzone coupe 300 CE - od początku nie działa obrotomierz, zresztą samochód ma pare jeszcze bolączek, ale jest cały w oryginale (poza jednym elementem) i nie jest wymęczony. Przez ostatnie 5 lat zrobił zaledwie 8000km, a w ostatnich 4 latach 2000km. 
Wyczytałem na innym forum, że może być za to odpowiedzialny jakiś wąski wysoki przekaźnik znajdujący się za akumulatorem (nie srebrny) czy ktoś dysponuje fotką tego przekaźnika bo nie mogę go zlokalizować albo patrze na niego i nie wiem że to on Wow .

Jakie mogą być jeszcze przyczyny? Jak uderzam w kapliczkę to wskazówka podskakuje, ale sama nie działa.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości