#Logowanie Rejestracja
Problem z nawiewem
  • 0 głosów - średnia: 0


30-09-2013, 19:28 #1
adamus113
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:51 Liczba wątków:5 Dołączył:17.03.2013 Skąd:ZPY Auto:300D 92' Reputacja: 2

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

[Obrazek: img799kopiowanie.jpg]

30-09-2013, 19:47 #2
Apach
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:224 Liczba wątków:12 Dołączył:05.08.2013 Skąd:EL Auto:S210 E270 CDI Reputacja: 11
Dmuchawa pewnie juz pada.

30-09-2013, 19:54 #3
maryusz123456
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:216 Liczba wątków:0 Dołączył:20.06.2013 Skąd:WWL Auto:W124 E300D '94 Reputacja: 0
Miałem problem z 2 czy 3 biegiem i wystarczyło rozebrać i przeczyścić przełącznik Oczko Robota na 5 minut ale rozbierania trochę jest.

30-09-2013, 21:23 #4
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Najwidoczniej coś z opornicą właśnie, w MB jest chyba przy pokrętle,gdyby to była wina dmuchawy nie działała by na żadnej pozycji a na 1 by miała największy problem z ruszeniem w ogóle.



piotrek.m5 Pokaż post
30-09-2013, 21:36 #5
piotrek.m5
 
dupa! Opornica, tzw "jeż: jest pod podszybiem, po stronie kierowcy, zaraz nad serwo hamulcowym. Wyjąć, obejrzeć, pomierzyć. Stawiam na nią albo na przełacznik

30-09-2013, 21:50 #6
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
4 bieg chyba omija opornice...
Obstawiam przełącznik.

piotrek.m5 Pokaż post
30-09-2013, 21:52 #7
piotrek.m5
 
Czarku, wierzę ci bez sprawdzania schematów Oczko

30-09-2013, 22:03 #8
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
(30-09-2013, 21:36)piotrek.m5 napisał(a):  dupa!
Tego akurat nie wiedziałem. Wymieniałem w poprzednim 124 dmuchawę (wytarty komutator) i tam obecności opornicy nie stwierdziłem dlatego obstawiałem przełącznik.
Ale skoro dupa to dupa Zeby3


Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-09-2013, 22:04 przez GEORGE P..

piotrek.m5 Pokaż post
30-09-2013, 22:07 #9
piotrek.m5
 
Bo opornica nie jest bezpośrednio przy wentylatorze tylko obok - pewnie dla tego przeoczyłeś Oczko

30-09-2013, 22:14 #10
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:359 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Szczerze to nawet nie zwróciłem na to uwagi, a co do opornicy, proste jak drut, że 4 bieg wali na full, jednak często jego ścieżka jest razem na płytce z resztą elementów, i czasem zdarza się, że się przepali czy coś podobnego. Nie wiem jak w MB.
Przyznam się: trochę "przydruciłem" i wsadziłem do dmuchawy silniczek z VW Usmiech ten miał opornicę na sobie. Dawał rade tak samo świetnie jak ten oryginalny.
Ale to było kiedyś...










Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości