Problem z Mostem
- 1
- 2
Chang Pokaż post
13-02-2014, 01:31
#2
Możesz zamontować jaki chcesz, aby flansze miały te same wielkości - przełożenie możesz sobie samemu wybrać, jak chcesz się bawić w eksperymenty z dynamiką jazdy, kwestia na czym Ci zależy, czy na przyspieszeniu czy na prędkości maksymalnej...to tak bardzo spłycając kwestię 

piotrek.m5 Pokaż post
13-02-2014, 07:57
#4
Podchodząc z innej strony-co się dzieje ze chcesz go wymieniać?
13-02-2014, 11:24
#5
Wyje,buczy podczas dodawania gazu jak zdejmuje noge z gazu cichnie, przy redukowaniusie biegów słychać uderzenia metal o metal, ma duże luzy. Zalany swieżym zhm, wał jest ok, łożysko na wale nowe.
[/quote]
[/quote]
piotrek.m5 Pokaż post
13-02-2014, 11:32
#6
ale do mostu nie idzie zhm tylko specjalny olej przekładniowy!! Może dla tego ci buczy bo ma złą lepkość?
13-02-2014, 11:40
#8
(13-02-2014, 11:32)piotrek.m5 napisał(a): ale do mostu nie idzie zhm tylko specjalny olej przekładniowy!! Może dla tego ci buczy bo ma złą lepkość?
Sorki, olej w dyfrze jest przekładniowy niebieski przepracowany z opiłkami, zhm poszedł do asd
(13-02-2014, 11:40)darul napisał(a): Serio wlałeś zhm do mostu?
Nie nie spokojnie pomyłka...az tak zle nie jest

13-02-2014, 18:57
#9
zhm w skrzyni biegów ? Tam powinien być ATF a zhm tylko w nivo.
- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania
Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"
- 1
- 2
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości