#Logowanie Rejestracja
Pompa.
  • 0 głosów - średnia: 0


27-02-2014, 18:12 #1
Przemekw124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:23 Liczba wątków:4 Dołączył:24.02.2014 Skąd:ERA Auto:w124 / 89r. Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

27-02-2014, 18:33 #2
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Czy pompa w ogóle pracuje?

piotrek.m5 Pokaż post
27-02-2014, 18:42 #3
piotrek.m5
 
Korpa, to jest diesel Oczko

Więcej napisze jak wrócę do domu

27-02-2014, 19:01 #4
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:356 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Oprócz uszczelek miałeś tam jeszcze małe miedziane podkładki, które łatwo mogłeś strącić.
Zobacz czy ciągnie paliwo, spójrz na filterek, poluzuj lekko śruby od przewodów wtrysków i spróbuj zakręcić, zobacz czy pompa zaciągnie.
jeżeli pompa się nie pociła lub lała podczas pracy to znaczy, że winne zapowietrzaniu mogło być inne miejsce.



27-02-2014, 19:04 #5
Przemekw124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:23 Liczba wątków:4 Dołączył:24.02.2014 Skąd:ERA Auto:w124 / 89r. Reputacja: 0
Wszystko działało dojechałem na warsztat na kołach... Fachowiec od pomp powiedział, że prawdopodobnie za mocno to dokręciłem i dlatego nie podaje paliwa. Zalecił poluzować wszystkie cztery i próbować od nowa. A jest jakiś dobry sposób na odpowietrzenie układu?

27-02-2014, 20:44 #6
korpa
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 755 Liczba wątków:29 Dołączył:25.03.2013 Skąd:ZGL Auto:300TE 89r, m103 Reputacja: 16
Hahaha.. no tak.... błoto zamiast PALIWA.. słusznie Piotr zauważył, a ja automatycznie, że samochody osobowe jeżdżą na Pb Oczko

piotrek.m5 Pokaż post
27-02-2014, 21:48 #7
piotrek.m5
 
Na moje oko to pompa/przewody wtryskowe są zapowietrzone.
Popuść wszystkie 4 nakrętki przewodów przy wtryskiwaczach i kręć silnikiem po 10s z gazem w podłodze. Obserwuj czy paliwo zaczyna wypływać spod tych poluzowanych nakrętek. Jeśli tak to dokręć nakrętki i próbuj normalnie odpalić.
Jeszcze jedno - dźwignia STOP na pompe podnosi się do góry jak kręcisz? Jesli nie jesteś pewien to wyjmij wezyk podciśnienia z gaszaka na pompie. Bedziesz miał pewność że nie opadnie

19-03-2014, 08:25 #8
Przemekw124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:23 Liczba wątków:4 Dołączył:24.02.2014 Skąd:ERA Auto:w124 / 89r. Reputacja: 0
Dzięki Piotrek.
Poluzowałem te nakrętki odpowietrzałem i w końcu odpalił. Jednak mam problem, ponieważ auto odpala ale:
- bez dodawania gazu od razu gaśnie,
- przejechałem się nim kawałek i w ogóle nie ma mocy, ledwo można wrzucić 3 bieg,
- odgłos silnika jest dziwnym jak by taki głuchy...

Proszę o pomoc!

piotrek.m5 Pokaż post
19-03-2014, 09:15 #9
piotrek.m5
 
Czy odłaczałes jakieś przewody podciśnienia od pompy w trakcie wymiany uszczelnień sekcji?
Czy nic nie blokuje dźwigni STOP na pompie? Może się swobodnie podnieść do góry?

19-03-2014, 09:24 #10
Przemekw124
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:23 Liczba wątków:4 Dołączył:24.02.2014 Skąd:ERA Auto:w124 / 89r. Reputacja: 0
Przewodów nie odłączałem. Masz na myśli tą małą wajche w kształcie "banana" przy pompie? Jeżeli o nią chodzi to pozostaje ona w położeniu po środku, tzn. nie jest maksymalnie opuszczona ale też nie jest uniesiona do samej góry...








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości