#Logowanie Rejestracja
Pomocy !!! Coś walnęło w moście
  • 0 głosów - średnia: 0


07-02-2015, 12:19 #1
erwin01
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:3 Dołączył:12.12.2014 Skąd:WF Auto:250TD 87' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

MERCEDESY dzielimy na PIĘKNE; BARDZO PIĘKNE; i COUPE
Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-02-2015, 12:47 przez erwin01.

07-02-2015, 13:59 #2
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:356 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
Zaglądałeś pod auto?



07-02-2015, 14:12 #3
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
pod auto się połóż i niech ci ktoś D wrzuci, a ty patrz co się urwało
masz 3 opcje, wał półoś lub satelity w moście

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

07-02-2015, 15:16 #4
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Ukręciłeś półoś pewnie. Zgrzyt przy wrzucaniu na P występuje bo skrzynia przekazuje napęd przez dyfer na "luźne" koło i zapadka się zazębia w skrzyni - tak samo jest jak się wepnie P w czasie jazdy. A abs świruje bo cały czas widzi poślizg kół - tył jedzie a przód stoi. Zanim wrzucisz P lepiej go gaś bo zjedziesz zapadkę i/lub zębatkę odpowiedzialne za blokadę.

07-02-2015, 17:19 #5
erwin01
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:3 Dołączył:12.12.2014 Skąd:WF Auto:250TD 87' Reputacja: 0
Dzieki za szybki odzew
Nie wchodziłem pod auto. Zaprowadziłem od razu do zaprzyjaźnionego mechanika. Niestety musiałem byc ciagnięty na zapalonym silniku w pozycji "N" Inaczej bym sie szarpał z kierownicą bez wspomagania. Było słychać jakies zgrzyty podczas jazdy potem cześciowo ustały.
Wiadomo, że musze to zrobić.Ale nie lubie żyć w niepewności do poniedziałku/wtorku.
Jaki koszt przewidujesz w najgorzym wypadku Bialy?

MERCEDESY dzielimy na PIĘKNE; BARDZO PIĘKNE; i COUPE

07-02-2015, 18:19 #6
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A to ciężko na allegro zobaczyć po ile chodzą półosie?

07-02-2015, 19:36 #7
GEORGE P.
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:356 Liczba wątków:19 Dołączył:20.04.2013 Skąd:ZSL Auto:E200D '94. Reputacja: 0
(07-02-2015, 17:19)erwin01 napisał(a):  Jaki koszt przewidujesz w najgorzym wypadku Bialy?

(07-02-2015, 17:19)erwin01 napisał(a):  Nie wchodziłem pod auto.
Niestety musiałem byc ciagnięty, Było słychać jakies zgrzyty podczas jazdy potem cześciowo ustały.


Właśnie w taki sposób możesz sobie generować dodatkowe koszta.



07-02-2015, 20:24 #8
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Pewnie połówki półosi o siebie zaczepiały. Dobrze że holowałeś na odpalonym to może skrzynia tak nie dostała (zakładam że wiesz jak powinno przebiegać holowanie automatu)

07-02-2015, 20:41 #9
erwin01
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:3 Dołączył:12.12.2014 Skąd:WF Auto:250TD 87' Reputacja: 0
Tak wiem. No cóź czekamy na diagnozę speców. Jak coś się dowiem to dam znać

MERCEDESY dzielimy na PIĘKNE; BARDZO PIĘKNE; i COUPE

11-02-2015, 19:59 #10
erwin01
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:20 Liczba wątków:3 Dołączył:12.12.2014 Skąd:WF Auto:250TD 87' Reputacja: 0
Wróciłem.
Ukręciłem półośkę. Ale dosłownie ukręciłem w ok połowie mniejwięcej pod gumą. Koszt używanej 100zł plus wymiana i wymiana klocków tył bosch i trochę rozruszanie zacisków 420zł
Ciesze sie, że tylko tak to sie skończyło

MERCEDESY dzielimy na PIĘKNE; BARDZO PIĘKNE; i COUPE
Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2015, 20:00 przez erwin01.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości