#Logowanie Rejestracja
Pomiar kompresji silnika
  • 0 głosów - średnia: 0


02-11-2016, 21:46 #1
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

02-11-2016, 22:26 #2
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
no to kup sobie manometr z końcówkami i zrób sam .

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

02-11-2016, 22:44 #3
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Taki jest plan jak najbardziej.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

03-11-2016, 09:55 #4
Bojar
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:57 Liczba wątków:5 Dołączył:15.01.2016 Skąd:W3 Auto:w124 CE 3.0 12v '88 Reputacja: 0
Może z Twojego punktu widzenia, to dużo, ale postaw się w sytuacji gościa, co ma warsztat, musi płacić rachunki, zużywa mu się sprzęt, zatrudnia ludzi, płaci im pensje, zusy, itd. itp. Nie jest tak różowo, żeby za każdą usługę brać po 20 zł.... Takie jest moje zdanie, chociaż nie mam warsztatu Usmiech

124 300CE po swapie na 3.2 m104  Jezyk2

03-11-2016, 11:41 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 176 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A potem wyjeżdżam autem ze spierdoloną geometrią, podmienionym srebrnym przekaźnikiem, sprężynami montowanymi "na sznurki", skórzaną kierownicą ujebaną w smarze/oleju (skóra do wymiany) itp Oczko To tak z grubsza.

Ale nie o tym jest mowa. Chodzi mi o same porady dot pomiaru. Doczytałem Już że trzeba odłączyć pompę paliwową i cewki. Dla silnika m111 najprościej będzie wypiąć wtyczkę wiązki silnika ze sterownika, co odetnie i wtryski i cewki bez łapania błędów na sterowniku. Manometr z kilkoma końcówkami do różnych świec można kupić za 60zł.

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

03-11-2016, 21:38 #6
CICHY525
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:869 Liczba wątków:20 Dołączył:29.06.2015 Skąd:WSE Auto:230E 88' Reputacja: 3
(03-11-2016, 11:41)Biały napisał(a):  A potem wyjeżdżam autem ze spierdoloną geometrią, podmienionym srebrnym przekaźnikiem, sprężynami montowanymi "na sznurki", skórzaną kierownicą ujebaną w smarze/oleju (skóra do wymiany) itp Oczko To tak z grubsza.
A ja dodam, że bez hamulców po wymianie płynu hamulcowego Zeby

[Obrazek: 5DVxUZKl.jpg]

06-11-2016, 21:12 #7
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Możesz ale nie musisz, troszkę polje paliwa poda iskrę może nic się nie zapali od tego Zeby2

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości