Podgrzewanie foteli - przekładka mat grzewczych
slawquu Pokaż post
03-07-2014, 09:06
#2
Jeżeli chodzi o opracie to sprawa jest dużo prostsza, bo mata jest jedna ale tak jakby pocięta na kilka podłużnych pasków.
Po zdjęciu poszycia fotela ze stelarza, od środka ukażą nam się takie jakby wzdłużne przeszycia, razem z materiałem amortyzującym (gąbki,wata, nie wiem dokładnie co to jest.) Bynajmniej można śmiało to wysunąć... Wtedy wsuwasz matę, a potem znów te paski i gotowe. Chyba że masz maty z takimi jakby na końcu kieszonkami, wtedy za pomocą jakiegoś pręta zwyczajnie wsuwasz same maty.
Nie mniej jednak, sprawa dość prosta. Powodzenia
Po zdjęciu poszycia fotela ze stelarza, od środka ukażą nam się takie jakby wzdłużne przeszycia, razem z materiałem amortyzującym (gąbki,wata, nie wiem dokładnie co to jest.) Bynajmniej można śmiało to wysunąć... Wtedy wsuwasz matę, a potem znów te paski i gotowe. Chyba że masz maty z takimi jakby na końcu kieszonkami, wtedy za pomocą jakiegoś pręta zwyczajnie wsuwasz same maty.
Nie mniej jednak, sprawa dość prosta. Powodzenia
05-07-2014, 14:55
#3
mat są dwa rodzaje.
pierwsza
z siedzen z przeszyciami pionowymi to podluzne paski materialu w ktorych jest drut oporowy, mata taka jest plug&play do kazdego fotela, wystarczy tylko naciac bialy material od wewnetrznej strony (wewnetrzne poszycie fotela - ukaze nam się dopiero jak zdejmiemy material z takiej jakby kokosowej formy) i wsunąć maty miedzy dwie warstwy gąbki (przy przeszyciach poprzecznych np skora po lifcie wystarczy naciecia zrobic z boku i poprzecznie wsunąć) tyczy sie siedziska oraz oparcia, mata ma paski materialu i na to i na to (chyba po 3)
druga
to maty na stale jakby wtopione w poszycie fotela. drut oporowy jest razem z taka sztywną gąbką na wewnetrznej stronie poszycia fotela, mają zwykle tak juz modele poliftowe (skora poprzeczne przeszycia) i nowsze mb. z takimi matami w sumie nic nie zrobimy, gdyz nie oderwiemy ich od poszycia fotela.
jesli masz maty pierwszego typu to dzialaj, odrazu mowie ze robota nie jest przyjemna i jest upierdliwa, najtrudniej sciagnąć calkiem poszycie fotela no i pozniej po nalozeniu z matami ciezko jest pospinac poszycie spinkami.
pierwsza
z siedzen z przeszyciami pionowymi to podluzne paski materialu w ktorych jest drut oporowy, mata taka jest plug&play do kazdego fotela, wystarczy tylko naciac bialy material od wewnetrznej strony (wewnetrzne poszycie fotela - ukaze nam się dopiero jak zdejmiemy material z takiej jakby kokosowej formy) i wsunąć maty miedzy dwie warstwy gąbki (przy przeszyciach poprzecznych np skora po lifcie wystarczy naciecia zrobic z boku i poprzecznie wsunąć) tyczy sie siedziska oraz oparcia, mata ma paski materialu i na to i na to (chyba po 3)
druga
to maty na stale jakby wtopione w poszycie fotela. drut oporowy jest razem z taka sztywną gąbką na wewnetrznej stronie poszycia fotela, mają zwykle tak juz modele poliftowe (skora poprzeczne przeszycia) i nowsze mb. z takimi matami w sumie nic nie zrobimy, gdyz nie oderwiemy ich od poszycia fotela.
jesli masz maty pierwszego typu to dzialaj, odrazu mowie ze robota nie jest przyjemna i jest upierdliwa, najtrudniej sciagnąć calkiem poszycie fotela no i pozniej po nalozeniu z matami ciezko jest pospinac poszycie spinkami.
C124 230CE EX
W140 S350TD
05-07-2014, 15:11
#4
Foteli to ja się trochę narozbierałem, więc ten temat nie jest mi straszny.
Czekam na przesyłkę i pewnie na początku tygodnia wezmę się za robotę.
Dzięki Panowie za wskazówki.
Czekam na przesyłkę i pewnie na początku tygodnia wezmę się za robotę.
Dzięki Panowie za wskazówki.
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości