#Logowanie Rejestracja
Po zapłonie ,strzał i wszystko gaśnie [w124]
  • 0 głosów - średnia: 0


17-03-2014, 23:54 #1
wnusio87
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:40 Liczba wątków:4 Dołączył:27.09.2013 Skąd:LJA Auto:E200 93' Reputacja: 2

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-03-2014, 20:34 przez sq1dnj.

18-03-2014, 00:19 #2
marekl
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:300 Liczba wątków:10 Dołączył:14.03.2013 Skąd:KNT Auto:300CE 91' Reputacja: 2
Po mojemu skończyły Ci sie szczotki w rozruszniku..

18-03-2014, 01:28 #3
wnusio87
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:40 Liczba wątków:4 Dołączył:27.09.2013 Skąd:LJA Auto:E200 93' Reputacja: 2
wóz stał 2 miechy w ocieplanym garazu , w sobote wyjechałem i zostawiełm go do dzis . I nagle by same z siebie padły ?

a jakby szczotki sie z konczyły to od kabli drugiego wozu by odpalił też?

18-03-2014, 07:25 #4
Majonez
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:35 Liczba wątków:2 Dołączył:18.03.2013 Skąd:ZS Auto:W140 S666 Reputacja: 1
Jak na moje, to kiepskie połączenie klem do akumulatora. Rozkręć, przejedź druciakiem i skręć porządnie.

W140 S666

18-03-2014, 11:34 #5
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 182 Liczba wątków:48 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
Miałem jak Ty, problemem był słaby styk klem, tak jak pisze Majonez.

18-03-2014, 17:09 #6
Puki372
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:75 Liczba wątków:8 Dołączył:15.02.2014 Skąd:LHR Auto:220E 93' Reputacja: 0
proste, że klemy. od tego zacznij.

18-03-2014, 23:18 #7
Czaro
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:213 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:GST Auto:W124 300D Reputacja: 8
No jasne, że styki/klemy akumulatora (przeczyścić).
Do tego te grube przewody idące od aku - przeczyścić styki - do masy i główny do rozrusznika.
I masa silnika - to też ważne, przeczyścić styki - okolice rozrusznika gruba plecionka do karoserii.

18-03-2014, 23:30 #8
poso
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:468 Liczba wątków:11 Dołączył:14.09.2013 Skąd:ZCH Auto:500 SE 1993 Reputacja: 0
klemy, ale przy kolazji zobacz w jakim stanie sa kable.

19-03-2014, 01:32 #9
wnusio87
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:40 Liczba wątków:4 Dołączył:27.09.2013 Skąd:LJA Auto:E200 93' Reputacja: 2
Narazie nie szukałem nic w masach bo to stało sie nagle,a po za tym wszsytkie masy były sprawdzane około roku temu,wyczyszczone ,wypsikane kontakS i wysmarowane wazelinka techniczna..
klemy,masa na przednim prawym kielichu, masa od dolu przy silniku,wszsytkie bezpieczniki wymienione na nowe.
Z racji ze stał 2 miesiace nie odpalany, czasem pograłem radiem grzebiac przy wozie to postanowiłem wyciagnac na pierwszy ogień akumulator i podłaczyc prostownik.
Przy podlaczonym prostowniku na aucie ładowanie startowało 18volt i spadało wraz z czasem , po wyjeciu z auta i podłaczeniu prostownika 3v mi się ukazały ,wtf?.
Znajomy podpowiada ze mogła cela się upierdzielic .
A po mijajac ,nie wiem czy ufac lampce na akumulatorze ale kontroka swieci sie na czarno-w tabeli naladuj. Na zielono - jak jest ok .
Wiec teraz siedzi cała noc na prostowniku , a jutro wkladam drugi .
Dam znaka .Dzięki za podpowiedzi.
Mam nadzieje że sie wszystko wyjasni.
hehe i jeszcze co dopisze teraz,ze znalazlem karte gwarancyjana i akurat minie w maju 28. 3 lata jak mam Centre Future Krzywy Cos mi się wydaje że poleci na gwarancje .
Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2014, 01:57 przez wnusio87.

22-03-2014, 18:38 #10
wnusio87
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:40 Liczba wątków:4 Dołączył:27.09.2013 Skąd:LJA Auto:E200 93' Reputacja: 2
Temat do zamknięcia! Winnym okazał się akumulator.
2miesiące przed końcem gwarancji, wyzionoł sam z siebie ducha.
ale dokladnie co poleciało nie mam pojecia, opis dopiero za 1,5tyg.
Dzieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam Łukasz








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości