#Logowanie Rejestracja
Pierścienie centrujące
  • 0 głosów - średnia: 0


22-06-2017, 19:35 #1
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

14-08-2017, 10:15 #2
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
Nikt się nie spotkał z czymś takim?

14-08-2017, 10:29 #3
Balbin
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:94 Liczba wątków:5 Dołączył:18.04.2013 Skąd:RJA Auto:E320 95' Reputacja: 0
Darku temat raczej nie osiagalny. Takie rozwiązanie widziałem w tamtym tygodniu przy felgach Rondell do BMW E38 po wykręceniu cienkiego pierścienia felgi pasowały do E39. Gwint był nietypowy bo na dwa zwoje co na zwykłej tokarce jest nie do ogarnięcia a sam oryginalny pierścień raczej niedostępny.

14-08-2017, 10:45 #4
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 841 Liczba wątków:318 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:C124 i S210 Reputacja: 19
No właśnie; zwykły pierścionek nie wchodzi bo blokuje go ten gwint który będziemy musieli usunąć. Na szczęście jest bardzo cieniutki więc powinno się go jakoś liznąć nawet ręcznie.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2017, 10:46 przez darul.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości