#Logowanie Rejestracja
Piasta tylna.
  • 0 głosów - średnia: 0


25-10-2014, 19:13 #1
Bob
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:128 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:NPI Auto:Sedan, 230E 90 Reputacja: 1

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

26-10-2014, 11:31 #2
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
małe szanse na naturalne zużycie, pewnie jeździło słabo dokręcone, dlatego zaczęło pracować i wytarło się

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

26-10-2014, 13:35 #3
Bob
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:128 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:NPI Auto:Sedan, 230E 90 Reputacja: 1
Dzięki, chciałem jakiegoś właśnie potwierdzenia, bo też zachodziłem w głowę jak to mogło się wyrobić.

26-10-2014, 21:52 #4
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
Zagadka to tylko taka czy wybite jest "ucho" w piaście czy sworzeń na wahaczu. Bo równie dobrze jeżeli diagnosta sprawdzał luzy, to wystarczy dokręcić ten sworzeń i luz znika, ew wymiana tego wahacza.

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"

26-10-2014, 23:19 #5
Bob
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:128 Liczba wątków:2 Dołączył:13.03.2013 Skąd:NPI Auto:Sedan, 230E 90 Reputacja: 1
Luz jest na "uchu" w którym mocowany jest wahacz ze zwykłymi tulejami na obu końcach. Te ze sworzniem do regulacji pochylenia koła zostały wymienione na nówki lemfordera.

27-10-2014, 19:43 #6
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
można to naprawić na dwa sposoby
rozwiercić i wstawić tulejkę lub rozwiercić i u tokarza dorobić odpowiednią śrubę

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

piotrek.m5 Pokaż post
27-10-2014, 20:59 #7
piotrek.m5
 
Nie lepiej wymienić całą piaste? Wyjdzie prawdopodobnie taniej niż "regeneracja"

27-10-2014, 21:19 #8
arek
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:333 Liczba wątków:22 Dołączył:16.08.2013 Skąd:EL Auto:300D TURBO 87' Reputacja: 1
dorobienie śruby u tokarza max 20zł, rozwiercić otwór może sobie we własnym zakresie
no nie wiem czy tak taniej wyjdzie

Motors Running Now You’re Gonna Learn
Waitin On The Line Make Your Tires Burn
Fast Faster Faster Faster Speeding Always Kills
Nothing Else Takes Us To Get These Thrills

piotrek.m5 Pokaż post
27-10-2014, 21:40 #9
piotrek.m5
 
Ja bym sie z tym nie pieprzył tylko kupi drugą. Po co rzeźbić. I tak ją musi zdemontowac żeby to porzadnie zrobić

28-10-2014, 20:44 #10
Truskawek
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 323 Liczba wątków:76 Dołączył:22.05.2013 Skąd:ZK Auto:E 300TD 96' OM606 Reputacja: 6
I to zdjąć nastręczy mu najwięcej problemów Oczko

- Jechałeś kiedyś Mercedesem?
- Nie
- No to najwyższy czas spróbować .To jak podróż do nieba tylko że bez potrzeby umierania

Autor: Carlos Ruiz Zafon "Cień Wiatru"








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości