#Logowanie Rejestracja
Pakiet sportline - kilka pytań
  • 0 głosów - średnia: 0


01-11-2016, 20:45 #1
Deredas
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:85 Liczba wątków:26 Dołączył:27.12.2015 Skąd:EZG Auto:200D 89' Reputacja: 0

Witaj gościu, aktualnie korzystasz z okrojonej wersji forum.

Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do pełnej wersji forum.

02-11-2016, 01:48 #2
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
IMO wszystkie odpowiedzi tak. Przekładnia kierownicza ma mniejsze przełożenie (mniej obrotów kierownicy trzeba wykonać dla max skrętu). Zawieszenie nie jest szerzej rozstawione tylko felgi mają mniejsze et oraz większą szerokość, tzn, jest większy rozstaw kół. Dodatkowo, każdy z elementów pakietu można było z osobna zamówić jako dodatkowe wyposażenie (no poza listwami z logiem)

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

02-11-2016, 07:20 #3
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 881 Liczba wątków:319 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 coupe 94' Reputacja: 21
I gałą z logo.

02-11-2016, 08:34 #4
darul
Administrator
Status: Offline Liczba postów:5 881 Liczba wątków:319 Dołączył:04.03.2013 Skąd:ZKL Auto:E320 coupe 94' Reputacja: 21
Warto również wspomnieć, że początkowo nie było w ofercie kierownicy sportline z wąskimi ramionami na dole i w skład pakietu wchodziła skórzana, 390mm ale inna Oczko
Mało kto o tym wie Jezyk2
Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2016, 08:35 przez darul.

02-11-2016, 11:09 #5
Rotten
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:565 Liczba wątków:19 Dołączył:22.11.2015 Skąd:DE Auto:CE320
Tą "inną kierownicę" 390 nawet mam i chyba jest to już kolekcjonerski, unikatowy, rarytas dla kolekcjonerów ciężko osiągalny  Cfaniak
Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2016, 11:09 przez Rotten.

02-11-2016, 14:34 #6
Rotten
Zbanowany
Status: Offline Liczba postów:565 Liczba wątków:19 Dołączył:22.11.2015 Skąd:DE Auto:CE320
Nie wiem czy o tej samej kierownicy rozmawiamy. Bo były dwa rodzaje z poduszką starego typu i bez poduszki. Ja mam z poduszką. Jeżeli bez poduszki to tak i pewnie do ponownego obszycia pod warunkiem, że ktoś nie wie co sprzedaje.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-11-2016, 14:35 przez Rotten.

02-11-2016, 17:40 #7
Deredas
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:85 Liczba wątków:26 Dołączył:27.12.2015 Skąd:EZG Auto:200D 89' Reputacja: 0
Jeśli chodzi o szerokość zawieszenia to znalazłem w google coś takiego:
Cytat:Track rear/front 1497/1488 mm ("Sportline": 1518/1509 mm)

02-11-2016, 20:50 #8
Biały
Klubowicz
Status: Offline Liczba postów:2 232 Liczba wątków:47 Dołączył:08.03.2013 Skąd:LC Auto:E200 Reputacja: 6
A widziałeś kiedyś jakieś dłuższe wahacze? Usmiech

Kuj żelazo póki gorące, pij wódkę póki zimna.

05-12-2016, 10:39 #9
misiek87
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:2 Liczba wątków:0 Dołączył:08.11.2016 Skąd:CWL Auto:300 E-24 91' Reputacja: 0
Miałem do wymiany sworznie wahaczy. Jako że mam wersje sportline wahacze są inne. Niestety nie mam porównania co do wymiarów.
Natomiast widzę, że główka sworznia jest pod sporym kątem i sam sworzeń jest niewymienny. W zwykłym W124 główki sworzni są na płasko.

Aha i zastanawia mnie jeszcze jedno, kupiłem felgi 7J x 16 et 39 i są prawie na równi z błotnikiem. A przecież powinien być duży zapas. Więc może jednak coś jest na rzeczy z tymi wahaczami sportline?

05-12-2016, 15:22 #10
bydle
Forumowicz
Status: Offline Liczba postów:204 Liczba wątków:7 Dołączył:15.04.2013 Skąd:Kalisz-Minden Auto:ZZZZ Reputacja: 0
Wersje mocniejsze jak np 3.2 4.2 5.0 maja niewymienne sworznie ale wahacze niczym sie nie roznia. Ja wpakowalem do mojego 3.2 wahacz z wymiennymi i smigal bezproblemowo.

Co do przekladni to jestem ciekawy bo w dawcy ktora bedzie u mnie w coupe jest wlasnie sportline Usmiech A o ile mniej obrotu jest w wersji sportline?

www.facebook.com/MercedesE420CE
Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2016, 15:23 przez bydle.








Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości